A korábbinál intenzívebb kommunikációra készül az Asahi csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Zrt., a társaság ehhez tenderen választotta ki új pr-partnereit. A komplex, vállalati, márka- és CSR-kommunikációra, valamint employer brandingre is kiterjedő tenderen végül több ügynökség között osztották szét a feladatokat, közülük kettő újonnan érkezett a Dreher világába.
A sörgyár a Noguchi Porter Novellire bízta a vállalati kommunikációs feladatokat, illetve a Dreher márkacsoport és a szuperprémium Asahi márka pr-feladatait.
A Next9 Communications felel majd a Pilsner Urquell, a Kozel, a Peroni márka, a Meantime sörök, valamint a hagyományos magyar márka, a Kőbányai kommunikációs feladataiért. Emellett az ügynökséghez tartozik majd a Dreher kőbányai sörgyárában működő múzeum és az ott futó sörvacsora sorozat népszerűsítése is.
A Dreher Sörgyárak komoly hangsúlyt fektet a felelős alkoholfogyasztás témakörre, az „Ésszel iszom” programért továbbra is a Starski felel majd. Az employer branding tevékenység vonatkozásában az Impact Works ügynökséggel is megy tovább az együttműködés.