Közös csomagban értékesíti a Target Média három budapesti prémium rádió, a 90.9 Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió 92.1 és a Trend FM reklámidejét. A Budapest Deluxe csomagban szereplő három regionális rádió együttesen erős budapesti lefedettséget nyújt, és a magasabb vásárlóerőt képviselő AB státuszú valamint a diplomás hallgatókat éri el.
A 90.9 Jazzy Rádió 2007. február 14-én indult, és 2019-ben ismét megnyerte a frekvenciahasználati pályázatot további 7+5 évre. Az egyetlen magyarországi jazzrádió, nevének megfelelően a jazz és társműfajainak szórakoztató és érthető darabjait játssza. Nincsenek bulvárhírek, elsődleges szerepet kapnak a gazdaság és a kulturális élet főbb hírei.
A Klasszik Rádió 92.1 Mozarttól a filmzenékig szórakoztató, élményt nyújtó, értéket adó és befogadható zenékkel várja hallgatóit immár 10 éve. Műsoridejének 80%-ban zenét sugároz, melyet politikamentes magazinműsorok egészítenek ki.
A Trend FM 94.2 (korábbi nevén Gazdasági Rádió) 2003 óta működik. Fő profilja a gazdaság, azonban kulturális és sporttematikájú műsorokat is sugároz. Zenei kínálatát a mainstream vonulattól eltérő, különleges zenei világ jellemzi.
A három rádió mindegyike az AB státuszú hallgatók széleskörű elérését biztosítja, ezért a Target Media Sales a három rádiót érintő csomagot dolgozott ki, melyet ügynökségi ügyfelek számára értékesít.
„Biztos vagyok benne, hogy a fővárosban és környékén élők nagy része megtalálja ezen a három frekvencián és a rádiók online felületein is kedvenc zenei stílusát, érdekes és tartalmas beszélgetésekkel, interjúkkal fűszerezve. Kiemelkedő lehetőséget nyújt ez a portfólió az AB státuszú és az értelmiségi, diplomás célcsoport elérésére, a korábbiaknál célzottabb, költséghatékony módon” – mondta el a Budapest Deluxe rádiós együttműködés kapcsán a Target Média tulajdonosa, Nagy Tamás.