- Hirdetés -

Többmilliós videóindítást hozott az influencer-kampány

|

A kevésbé vonzó téma ellenére milliós videóindítás volt a videa.hu legnépszerűbb felsőoktatási szakokat bemutató videóin. A felvételi időszakára időzített közszolgálati kampányban az Evomedia Horváth Dávid, felsőoktatási témákra szakosodott influencerrel dolgozott együtt. Videóiban Dávid az Educatio szakkiállításon a kiállítók segítségével mutatta be, mennyit lehet majd keresni végzés után, illetve, hogy melyik szak milyen további előnyökkel járhat a felvételizőknek.

A százezer felvitelizőt (és szüleiket) megcélzó videósorozat elsősorban a Videa, az Origo gazdaság rovat, illetve a ReBlog felületein futott nagy sikerrel.

A kezdeményezés két részre oszlott, egyrészt az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítás előtt annak promóciója és a 2018-as videók feldolgozása történt, ami 906 ezer videóindítást és 740 ezer véginézést generált. Ezzel is ösztönözve az érintetteket, hogy a videókban bemutatott kérdésekkel vágjanak neki az idei kiállításnak. Míg a szakkiállítás után a 2019-es videók kerültek előtérbe. A bevont influencer videónként három, különböző egyetemet képviselő hallgatónak tett fel három-három kérdést arról, hogy mit csinál a gyakorlatban az, aki az adott szakon végez; mennyit lehet keresni szakirányos elhelyezkedéssel; és végül, hogy miben tud többet nyújtani az adott egyetem másoknál. A szakkiállítás utáni sorozaton 1,16 millió videóindítás és 933 ezer végignézés keletkezett. Összesen közel 2 millió videóindítás történt, melyekből 1,6 milliószor végig is nézték a kisfilmeket.

A friss, 2019-ben készült szakokat bemutató videók megtekintését nézve a legtöbb megtekintést a Debreceni Egyetem gyűjtötte össze – több mint 933 ezret. (Érdekesség, hogy a korábbi sorozatban is ők jelentek meg a legtöbbször, 512 ezerszer.) A megtekintések számát befolyásolta, hogy a debreceniek a legnépszerűbb 10 szak mindegyikén indítanak képzést, valamint az egyetemet képviselő hallgatók nagyon szívesen válaszoltak az influencer kérdéseire. A második helyre a Pécsi Tudományegyetem került 475 ezer megtekintéssel – a PTE-nek 5 különböző szakról volt kompetens megszólalója. Őket követi a Szegedi Tudományegyetem, ahol négy szakról nyilatkoztak, amivel 376 ezer megtekintést generáltak az intézménynek. Fej-fej mellett, 294 ezer megtekintést sikerült elérnie a Corvinusnak és a Budapesti Gazdasági Egyetemnek is, ahol egyébként azonos szakokról voltak a megszólalók. De 2-2 szakkal 208 ezer megtekintést tudhat magáénak a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és 200 ezer megtekintést a kecskeméti Neumann János Egyetem is, míg közel 110 ezer megtekintéssel zárja a sort a Soproni Egyetem.

A videók elkészítését megszponzorálhatták az egyetemek, de befolyásolta a megszólalók arányát és összetételét az is, hogy a standon volt-e olyan képviselő, aki az adott szakon érintett volt és a kamerás nyilatkozatot is vállalta, mivel sok helyen ezt nem tudták biztosítani a kiállítók. A felsőoktatási felvételivel és továbbtanulással foglalkozó sorozat folytatódik, melyben szintén lehetőség van szponzorációra az egyetemeknek. További, prezentációs videók formájában kerül bemutatásra például a Budapesti Corvinus Egyetem működési modelljének változása, melyet már 72 ezren néztek meg, de hasonló bemutató videó készül és a Debreceni Egyetemnek is.

Az Oktatási Hivatal által közzétett 2018-as felvételi statisztikák alapján a legtöbb első helyes jelentkezés az alábbi 10 alapszakon történt:

Gazdálkodási és menedzsment

Mérnökinformatikus

Kereskedelem és marketing

Ápolás és betegellátás

Turizmus- vendéglátás

Gépészmérnöki

Óvodapedagógia

Pszichológia

Programtervező informatikus

Gazdaságinformatikus

Horváth Dávid érintettségét jól tükrözi, hogy a drog- és toxikológiai technikusi OKJ-től kezdve a médiatechnológus asszisztensi felsőoktatási szakon keresztül, az alapszakos diplomán át egészen a mesterszakos nemzetközi gazdaság és gazdálkodás végzettségig az oktatás minden szintjén megfordult. Tanult az ország legkisebb, művészeti egyetemén, volt kollégista vidéki főiskolán, de hallgatott közgazdaságtant Budapesten is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...