A Mediatort választotta a Care Park Parkolóházak online és közösségi média kommunikációjának támogatására. Az ügynökség év elejétől dolgozik együtt a szolgáltatóval. A Mediator feladatai közé tartozik a Care Park Facebook oldalának kreatív kialakítása, elkészítése és menedzselése, Google és Waze hirdetések elkészítése, valamint a weboldal arculatának átalakítása.
Az ausztrál tulajdonú Care Park Parkolóházak, a három kontinensen több mint 450 parkolót üzemeltető vállalat 2017 végétől már Budapesten is hét parkolóházat üzemeltet a VI. és VII. kerületekben, közel a Deák térhez, a Nyugati pályaudvarhoz, a Király utcához és a Blaha Lujza térhez. A Care Park nemcsak parkolóházakat működtet, hanem az olyan legmodernebb iparági technológiák fejlesztése és üzemeltetése terén is élen jár, mint a rendszámfelismerés és az előfoglalásos parkolás. Emellett több országban is elérhető már a „My Care Park” okos szolgáltatás, amelyekkel zökkenőmentessé és ügyfélbaráttá teszik a parkolás élményét, és amelynek a bevezetését a jövőben Magyarországon is tervezik.
A Mediator az egyik legnagyobb full-service ügynökség Magyarországon. A 2005-ös alapítást követően 2013-ig kreatív ügynökségként működött, majd a piaci igényekhez igazodva ezt követően kezdtek el házon belül foglalkozni médiavásárlással, közösségi médiával és webfejlesztéssel, illetve rendezvényszervezéssel és PR szolgáltatásokkal is bővítették kapacitását. 2018-ban a Mediator fődíjas lett a Kreatív Content+Marketing Award díján, míg a Marketing és Média full service és kreatív ügynökségi listáján negyedik lett a full service szolgáltatásokat nyújtó ügynökségek között. Emellett az ügynökség 2019-ben felkerült a M+ Listára is.