Április végén ismét megrendezik Magyarország legismertebb és legszínvonalasabb beltéri boros rendezvényét, a VinCE Budapest Wine Show-t. A háromnapos eseménysorozat 10. évfordulóját ünnepli, amelyet idei programelemei is tükröznek majd. A rendezvény kommunikációjára meghívásos tenderen választotta ki a gasztromarketingre specializálódott Socially-t az eseményt szervező VinCE Magazin kiadója.
A Socially potfoliója eddig is elsősorban gasztronómiai ügyfeleket tartalmazott.
Olyan ismert magyar étteremláncok mellett, mint például a Vapiano, Zing Burger, padthai wokbar, Divino együtt dolgoznak még többek közt a nemrég újranyitott Blitz Konyhával és a 32 városban jelenlévő Wolttal is. A VinCE Budapest a 10. születésnapra egy olyan ügynökséget keresett, amely jártas a gasztronómiában, illetve friss ötletekkel és kreatív kampánnyal tudja támogatni a jubiláló márkát. A Socially az online marketing, valamint a PR feladatokat látja el az április 25-27. között megrendezett esemény kapcsán.
A VinCE Budapest Wine Show a borszakma legjobban várt rendezvénye. Az eseményen a borkedvelők és a szakértők első kézből értesülhetnek a borszakma legfrissebb trendjeiről, csúcsborokat és ritka tételeket kóstolhatnak, a kóstolások mellett pedig az ínycsiklandó gasztronómiai újdonságok sem maradhatnak el. A Vince Budapest Wine Show-n minden évben több mint 150 magyar és külföldi kiállító vesz részt és számos neves szakember tart előadást, illetve mutatja be exkluzív kóstolósorát. A programra tavaly 6000 vendég látogatott el és a szervezők idén is legalább ennyi érdeklődőt várnak a Várkert Bazárban.