- Hirdetés -

Izgalmas előadások a Startup Safarin

|

Az elmúlt évekhez hasonlóan a Loffice Budapest idén is csatlakozik a Startup Safari fesztivál felhozatalához, és 2019. április 17-én 40 szakértővel, 4 szinten, 14 programelem keretében tart “terepgyakorlatot” Field Trippin’ elnevezéssel.

“Az idei Safari-túránkat úgy állítottuk össze, hogy egy egész napos, izgalmas és moduláris útvonalon emeljen fokozott közösségi tudatállapotba. A panelbeszélgetések mellett interaktív workshopokkal rázzuk fel a város startup ökoszisztémáját” – mondja Klementz Kata, a Loffice társalapítója, az esemény egyik szervezője.

Léteznek még női és férfi funkciók? Mi az ára egy cégen belüli konfliktusnak? Mikor lesz az énmárka építés iskolai tantárgy? Mi a releváns tudás ma, amikor minden információ karnyújtásnyira, a telefonunkban van? Hogyan térhetünk vissza a munka világába kisgyerekes anyukaként? Mi a jövője a videós tartalmaknak a social mediában? Hogyan vehetnek komolyan nőként mint befektető? Mit mutat vállalkozásunk egészség-tesztje?

A programok három téma köré csoportosulnak: lifestyle & wellbeing (életmód – egészség – teljesség), future of work (munka – üzlet – vállalkozásfejlesztés) és education (önfejlesztés – tanulás – tudásmegosztás). A túrák elsősorban az innovációra nyitott, inspirációra éhes, a startup világ iránt érdeklődő és vállalkozó szellemű fiatalokat, illetve a munka világába visszatérni vágyó kisgyerekes szülőket célozzák.

Ízelítő a programból:

Lépd át a határt – Vienna WOW 3.0

Ki ne szeretné a világ egyik legélhetőbb városában is megmérettetni üzleti ötletét? A szomszédos osztrák piac iránt érdeklődő startupoknak a Loffice idén harmadik alkalommal biztosít lehetőséget arra, hogy a Vienna WOW elnevezésű speed dating keretén belül elismert szakértőktől, például az Oppenheim Ügyvédi Iroda vagy az Austrian Business Agency képviselőitől kapjanak befektetési, vállalkozásfejlesztési, jogi, adózási tippeket, és első kézből ismerjék meg az osztrák állam startup finanszírozási és ösztöndíjprogrammal kapcsolatos lehetőségeit. Jelentkezni itt lehet a szakértőkkel való személyes találkozókra.

Meztelen valóság – kortárs női kisokos

Mit jelent ma nőnek lenni? Ezen a ‘női sztriptíz órán’ 6 dögös hölggyel csupaszítjuk le a modern női szerepeket: Csemer Boglárka énekesnőt, Csorba Anita kreatív influencert, Kecsmár Zsuzsát, az Antavo marketingvezetőjét, Németh Flórát, a TEDx Liberty Bridge Women társalapítóját, valamint Polgár Ildikó social media influencert, Winkler Nóra művészeti szakember, műsorvezető “vetkőzteti”.

Ádám almái – tanulni tudni kell

Youtube-ról kitanult szakmák, online kurzusok tengernyi kínálata, minden napra jutó TED inspirációk, ‘hülyebiztos’ alkalmazások és eszközök bármilyen szakmára specializálva – mi a releváns tudás ma, amikor minden információ karnyújtásnyira, a telefonunkban van? A jövő munka trendjei nyomába ezúttal Bombera Krisztina, újságíró, Szörnyi Kriszta, a HVG Extra Magazinok főszerkesztője, Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológus, Sári Marianna executive coach, Dr. Kovács A. Tamás, a Fontanus Alapítvány elnöke, valamint Kraszkó Zita színművész erednek.

Vissza a nyeregbe – női önbizalomnövelő műhely

Táplálkozástól a magabiztos tükörbe nézésig, életmód- és stílustanácsadóink gyakorlati tippekkel adnak útmutatást a kisgyermekes szülőknek, hogy egy egészséges, tudatos és önazonos útra lépve indítsák el karrierjüket. Megmondóembereink Tóth Vera énekesnő, Krajcsó Nelli a Slow Budapest alapítója, Mihályfi Zsófia, YURKOV stílustanácsadó és Szentgyörgyi Rómeó életmód coach, az Év Személyi Edzője 2018-ban lesznek. A panelbeszélgetést a Coca-Cola Magyarország #énjövőm tréningje teszi teljessé, ahol csoportmunka keretében szakértők segítenek azonosítani és fejleszteni az álláskereséshez és elhelyezkedéshez szükséges készségeket.

Future of work

Hogyan lesz valakiből digitális nomád és milyen, ha a nagyvilág az otthonod? A Youtuberek tényleg megélnek abból, amit csinálnak? Krajnyik Cintia, a Funzine főszerkesztője, Farkas Dániel, a Star Network influencer ügynökség tulajdonosa és Szijj András, a streamPUNK.hu alapítója beszélgetnek arról, hogy milyen irányba változnak a munkavégzés formái a következő 5 évben, illetve,hogy honnan, hogyan és miért dolgoznak szívesen a jövő munkavállalói.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...