Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
Legolvasottabb
Újabb zöld elismerést kapott az LG
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe (DJSI World), mégpedig immár a tizenharmadik egymást követő évben. A DJSI World a 2500 legnagyobb globális vállalat felső 10 százalékát rangsorolja gazdasági, környezeti,...
Durva hatással lehet a média a nőkre
Az egyik leggyakoribb szilveszteri elhatározás: lefogyni a nyári strandszezonra. A fogadalom fő ösztönzői a médiában viszontlátott testképideálok, amelyekkel azonban a sajtó nemritkán irreális elvárásokat és elérhetetlen referenciákat közvetít – fogyókúrára buzdítva akár teljesen egészséges...
Kiderült, milyen autót vennének a magyarok
A Das WeltAuto 2024-ben elkészített egy online, reprezentatív felmérést azokkal a magánszemélyekkel, akik 1-2 éven belül szeretnének autót vásárolni. A kutatás a 18 év felettiek korosztályát vizsgálta, és egyértelműen kimutatta azt, hogy a potenciális...
Ilyen ingatlanokat keresnek most a legtöbben
A trendfordulót hozó 2024-es év ingatlanpiacán a vásárlói igények is formálódtak, 62 százalékos aránnyal előtérbe kerültek a korszerűbbnek számító, nagyon jó és a jó állapotú ingatlanok Pest vármegye területén. Az ingatlanvásárlásra fordított összeg átlaga...
Az egészségünkért kampányol a Nestlé és a SPAR
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám a szokások megváltoztatása kutatások szerint átlagosan 66 napot vesz igénybe. Ráadásul az emberek több mint fele nem tartja be újévi fogadalmait. A leggyakoribb okok...
Don't Miss
Új régiós vezető a L’Oréalnál
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...