900 autó 660 ezer látogató, egymással összefogó autóbirodalmak és természetesen elektromos autózás – címszavakban ezek jellemezték idén a Genfi Autószalont. A BrandMania stábja a 200. adás során pedig belevetette magát a csillogó, új modellek és a modellszépségű hostessek világába, hogy bemutassa, milyen a jelen és mit hoz a jövő az autózásban.
Mivel a Genfi Autószalon a világ egyik legnagyobb és talán legfontosabb ilyen jellegű rendezvénye, érthető, hogy minden nagy autógyártó képviselteti magát legújabb járműveivel, illetve a jövőre vonatkozó elképzeléseivel. A BrandMania stábjának nyilatkozott többek között Papp Zoltán, a Porsche Hungária márkaigazgatója, aki elmondta, hogy három járművel érkeztek az eseményre, amelyek közül kettő klasszikus értelemben vett autó, egy pedig inkább egy koncepció, ami ötvözi egy motor és egy autó tulajdonságait.
Varga Zsombor, a Toyota és Lexus Magyarország PR igazgatója a BrandManiának nyilatkozva arról beszélt, hogy a Toyota számára kifejezetten fontos számukra a genfi jelenlét, ráadásul az idei egy rendkívül intenzív év lesz számukra. A Toyota ugyanis 7, míg a Lexus 3 új modellt mutat majd be.
Megszólal a műsorban Hársfalvi János, a Magyar Suzuki Zrt. marketingvezetője, Salgó András, a BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs vezetője, aki többek között arról beszél, hogy mi a fő értelme egy ilyen shownak, illetve Arnaud Belloni, a Citroën marketingigazgatója, akinek segítségével megismerkedhetjük a cég vízióját a városi közlekedés új generációjáról.
Az idei genfi rendezvényen talán minden eddiginél hangsúlyosabb volt az elektromos megoldások szerepe, így például a Seat itt mutatta be elektromos autó stratégiáját. A műsorban szó esik arról, hol tart most az alternatív hajtás fejlesztése, milyen eredményeket értek el eddig és mik a legnagyobb kihívások.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti az RTL Klubon szombaton délelőtt 10:50-től, vagy ide kattintva.