Shortlistre jutott a Lounge csoport „Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit” című kampánya a Sabre Awards idei kiírásán. A díj, melyre idén több mint 600 pályázatot nyújtottak be, egyike a PR szakma legnevesebb nemzetközi elismeréseinek.
A nemzetközi zsűri figyelmét a belső turizmust élénkítő egyedi digitális és offline megoldások keltették fel. A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) megbízásából készült kampány a fiatalokat, családosokat és idősebbeket szólította meg, Magyarország rejtett kincseinek meglátogatására ösztönözve őket, inspirációt és ötletet adva a hazai utazáshoz. A kampány a hazai lakosság kétharmadát érte el, száznál több sajtóbeszámoló, 4,6 milliós engagement, másfél milliós influencer-elérés kísérték az útját. Eredményeként az MTÜ felmérése szerint 6,7%-kal nőtt a belföldi utazók által eltöltött vendégéjszakák száma.
A Holmes Report által gondozott Sabre Awards versenyen rendre jól szerepelnek a hazai pályázatok, az elmúlt években több nevezést is sikerült díjra váltani. Az idei díjátadó Londonban lesz május 22-én.