Felkerült a 2019-es New York Festivals Advertising Awards shortlistjére az ACG Reklámügynökség Hasbro számára készített Jenga Towers kampánya, amely a játék legizgalmasabb részét, a lehetetlennek tűnő kihívásokat jeleníti meg vizuálisan dramatizálva.
A New York Festival reklámdíja egy rangos nemzetközi elismerés, amely a legkiemelkedőbb kreatív megoldásokat díjazza. A verseny lehetőséget biztosít az ügynökségeknek arra, hogy tehetségüket az egész világ előtt megmutathassák.
Az ACG az idei NYF-on a „Jenga-tornyok” névre hallgató, Hasbro Hungarynek készített, 235 Productions stúdióval közös kampányával került shortlistre, amelyben a kortalan játékot, a Jengát népszerűsítették egy látványos megoldással: a kreatív fősora magukból a Jenga elemekből formálódik meg.
„Kreatív és izgalmas kampányokon dolgozni mindig nagy öröm, az pedig még nagyobb, ha az eredményt a szakma is elismeri. Reméljük, hogy a kampányt a shortlist helyezés után egy díjjal is jutalmazza majd a zsűri” – mondta Nagy László, az ACG kreatív igazgatója.
A verseny végeredménye május 13-án derül ki, addig izgulhat az ügynökség, hogy sikerül-e egy újabb nemzetközi díjat szereznie.