- Hirdetés -

Élen a BMW

|

Fennállása eddigi legeredményesebb egyhavi értékesítési mutatójával a vállalatcsoport a prémium szegmens éllovasaként zárta az idei esztendő első negyedévét.

2019 márciusában a BMW Group világszerte 263 319 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott át ügyfeleinek, amely az előző esztendő harmadik havi teljesítményéhez viszonyítva 2,8 százalékos növekedést jelent és a müncheni központú vállalatcsoport fennállásának eddigi legeredményesebb egyhavi mutatója. A január és március között eltelt időszakban a BMW Group világszerte 605 333 darab új autót értékesített, amellyel stabilan tartja eladási növekedését és abszolút 0,1 százalékkal meg is haladja a tavalyi esztendő rekordot jelentő számait.

„Eladási mutatóink maradéktalanul igazolják várakozásainkat, amelyeket a BMW 3-as sorozat generációváltását és a számos piacon jelentkező gazdasági nehézségeket szem előtt tartva fogalmaztunk meg” – nyilatkozta Pieter Nota, aki a BMW AG igazgatótanácsának tagjaként 2019. április 1-jétől egy személyben felel a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák értékesítési hálózatáért, globális marketingjéért és ügyfélszolgálati részlegeiért. „Értékesítési hálózatunk idén márciusban rekordot jelentő egyhavi mutatóval zárt. Számos kimagasló régióban, így például Kínában és az Egyesült Államokban is a piaci trendek fölött teljesítettünk. Az Egyesült Államokban a BMW a prémium szegmens legkelendőbb márkájaként zárta az idei esztendő első negyedévét. A BMW 3-as sorozat hetedik nemzedéke nagyon erős kezdéssel indította pályafutását márciusban, az értékesítési lendület pedig az elkövetkező hónapokban tovább folytatódik. És az új 3-as csupán egyike azon izgalmas innovációinknak, amelyekkel hiszem, hogy még ebben a rendkívül kiélezett, erős mezőnyben is hosszú távon fenntartható, nyereséges növekedést érhetünk el” – tette hozzá Pieter Nota.

2019 harmadik hónapjában a BMW világszerte 221 631 darab új modellt értékesített, amely 3,7 százalékkal több, mint a tavaly márciusi eredmény. A bajor prémiummárka első negyedéves eladási mutatója ezzel az előző évihez képest 0,4 százalékkal magasabban, 519 307 darabon zárt. Az év harmadik hónapjában, az új BMW 3-as sorozat piaci bevezetésével párhuzamosan a márka legsikeresebb modellje 10,8 százalékkal növelte eladásait, amely világszerte szám szerint 30 204 darabon állt meg. A BMW X modellcsalád tagjai márciusban is megtalálhatók voltak a legkelendőbb négykerekűek között, a sokoldalú terepjárók iránt hónapról hónapra intenzívebb ügyfélérdeklődés mutatkozik. A legnagyobb népszerűségnek a BMW X2, a BMW X3 és a BMW X4 örvend, amelyek értékesítésében kétszámjegyű növekedést regisztrált a gyártó.

A BMW Group tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modelljeit eközben ugyancsak kivételes népszerűség övezi. A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt iránt egyre nagyobb ügyfélkereslet mutatkozik, amely az idei év első három hónapjában eladott, 16,2 százalékos értékesítési növekedést jelentő, 9 227 darab új modellben is tetten érhető. A 2013-ban bemutatott, iránymutató elektromos autó idén ezzel messze modelltörténete eddigi legsikeresebb első negyedéves értékesítési eredményét könyvelhette el. A BMW Group plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsijai iránt szintén kimagasló érdeklődés mutatkozik, amelyet mi sem igazol jobban, mint hogy a megrendelt BMW 2-es ActiveTourer modellek több mint egynegyede, az újonnan értékesített MINI Countryman modellek pedig közel egyötöde hálózatról tölthető hajtáslánccal talált gazdára. Az elektromos mobilitás egyik piacvezető országának számító Norvégiában eközben a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek a BMW és a MINI abszolút értékesítéseinek mintegy egyharmadát teszik ki. 2020 végéig a BMW Group tíz vadonatúj vagy frissített, hálózatról tölthető gépkocsiról rántja le a leplet, a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek összesített portfólióját pedig 2025-re minimum 25 tagúra bővíti fel. Ebből 12 zéró emisszió mentén váltja valóra a vezetés színtiszta élményét.

A MINI értékesítési eredménye idén némileg elmaradt a tavaly márciusi teljesítménytől, a 41 175 darab új autó 2,3 százalékkal múlja alul a 2018 harmadik hónapjában regisztrált számot. A brit prémiumgyártó egész éves eladási mutatója ezzel 84 820 darabra ugrott, amely 1,8 százalékkal marad el a tavalyi első negyedév eredményétől. Az április 18-25. között nyitva álló Sanghaji Autószalonon reflektorfénybe gurul az új MINI Clubman, az idei esztendő második felében érkező, első tisztán elektromos meghajtású MINI modell előkészületei pedig mindeközben tovább folytatódnak.

Miután 2018-ban felállította 115 éves márkatörténete eddigi legeredményesebb eladási mutatóját, a Rolls-Royce 2019 első negyedévében is folytatta értékesítési növekedését. A nagy-britanniai luxusautó-gyártó idén a január és március között eltelt időszakban világszerte 49,4 százalékkal több, összesen 1 206 darab új modellt adott el, mindegyik régióban értékesítési gyarapodást könyvelve el. A Rolls-Royce Motor Cars összes modellcsaládját fenntartható ügyfélérdeklődés övezi, a legnépszerűbb luxusautónak pedig továbbra is a Phantom számít. A kiváló terepjáró képességekkel felvértezett Cullinan iránt rendkívüli kereslet mutatkozik, amelynek következtében a kívánt modelleket már fél éves előjegyzéssel regisztrálja a gyártó.

A BMW Motorrad ugyancsak erős rajttal indította az új évet: a január és március között eltelt időszakban átadott 38 606 darab robogó és motorkerékpár 7,7 százalékkal haladja meg a tavalyi esztendő hasonló időszakának teljesítményét. Márciusban ez a mutató 18 931 darab kétkerekűn zárt, amely 9,9 százalékos fejlődésnek felel meg.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

A számos piacon jelentkező iparági nehézségek ellenére a BMW Group mindhárom főbb értékesítési régiójában növelni tudta eladásait idén márciusban. A vállalatcsoport eladásai több régióban is meghaladták a piaci trendeket, a BMW például Kínában 13,1 százalékkal, az Egyesült Államokban pedig 2,9 százalékkal múlta felül tavaly márciusi értékesítési eredményét. Az Egyesült Államokban a BMW vezeti a prémium szegmens idei eladási tabelláját, a közös vállalkozásként működtetett kínai BMW Brilliance Automotive pedig kiváltképp erős első negyedéves eladási mutatóval zárt. A nemzetközi piaci körülmények és az értékesítést hátráltató tényezők ellenére a BMW Group továbbra is növekvő eladási mennyiséget és egyre sokrétűbb ügyfélérdeklődést irányoz elő az év hátralévő részére. A vállalatcsoport eközben tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...