• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculattal folytatja az Euronics
  • Brand

Új arculattal folytatja az Euronics

2019. április 16.

Logó- és arculatváltásról döntött az Euronics, néhány héten belül az új dizájn megjelenik a cég mind a 66 áruházában. A műszaki üzletlánc a múlt évben 20 százalékkal növelte forgalmát.

Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók. A vállalat a tavalyi évet 20%-os árbevétel-növekedéssel zárta. Ez annak a több éves munkának az eredménye, melynek részeként a magyar tulajdonú Vöröskő Kft. olyan szakemberekkel újította meg menedzsmentjét, akik nagy tapasztalattal bírnak a nemzetközi és hazai kereskedelmi piacon is.

A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszaki kereskedelmi piacon. A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő 65 áruházát néhány héten belül az új arculattal látja el.

„A vásárlói élmény a legfontosabb számunkra, ezért az év eleji kutatási eredményeket is figyelembe véve, illetve azokat beépítve a stratégiánkba alakítottuk ki azt a koncepciót, amely eredményeként modernebb boltokkal, tágasabb, átláthatóbb eladóterekkel és az eddig tőlünk megszokott alapossággal felkészített bolti személyzettel találkozhat a jövőben is a vásárló. Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás. Különös figyelmet fordítottunk arra, hogy azon termékkörök mellett, melyeket már jól ismernek a vevőink, olyan termékcsoportokkal bővítsük kínálatunkat, amik új vásárlói rétegeket is megszólítanak, illetve az innovációt képviselik” – nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója.

Szívvel-lélekkel a sikerért

A megújulás első képviselői a kecskeméti és dunaújvárosi, majd az esztergomi és az április 8-án nyitott ceglédi üzletek voltak. Az Euronics folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén, és ahol erre lehetőség van, ott az eladótér bővítésével is. A változás szembetűnő, a megújulás „első fecskéi” már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz. Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása. Az új szlogennel („gépek sok szeretettel”) és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel az Euronics további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem a cég arculatában is megmutassa.

„Bár megújulunk, továbbra is megtartjuk azokat az értékeket és azt a magas minőséget, melyhez vásárlóink az elmúlt 30 évben hozzászoktak. Hiszünk abban, hogy a folyamatos fejlődés szükségszerű. Az új logóval és a hozzá alkotott, „gépek sok szeretettel” szlogennel, valamint az áruházak átalakításával a múlt értékeit szem előtt tartva, szívvel-lélekkel azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára még szerethetőbb márkává váljon az Euronics” – említette a változás kapcsán Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.

  • Címkék
  • arculatváltás
  • Euronics
  • Fazekas Bálint
  • Hunyady László
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkŐrzi vezető pozícióját a Szentkirályi-Kékkúti
    Következő cikkEzt tudja a megújult MyTelenor app
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Megérkeztek a Xiaomi elektromos rollerei

    Különleges étel került fel a kulturális örökségek listájára

    Keresik az Év Magyar Autóját

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    E-sport premier a NET4+-on

    Média 2025. június 6.
    E-sport premier: érkezik a világ egyik legnépszerűbb online autós bajnoksága, a GT World Series a NET4+ streamingszolgáltató műsorára. Mostantól a magyar nézők is láthatják a kiélezett küzdelmet a földkerekség legjobb e-sport pilótái között. A...

    Új tartalmakkal bővül a 24 Extra

    Média 2025. június 6.
    A Central Médiacsoport híroldala, a 24.hu további tartalmakat kínál az előfizetőknek. A 24 Extra két előfizetői csomagjának olvasói számára Magyarországon először biztosít hozzáférést az egyik leghíresebb nemzetközi napilap, a The New York Times független,...

    Közelítenek a kétharmadhoz a digitális csatornák

    Marketing 2025. június 6.
    A marketingköltések 61,1 százaléka már digitális csatornákon történik a Gartner felmérése szerint. A digitális dominancia átformálja az egyes iparágak marketingstratégiáját, 10-ből 7 szektorban már a marketingbüdzsé több mint 60 százalékát fordítják az online megjelenésekre....

    Duplázott a Véletlenül írtam egy könyvet

    Média 2025. június 6.
    Újabb nemzetközi fesztiválon hódított Lakos Nóra hiánypótló ifjúsági filmje, a Véletlenül írtam egy könyvet, és rögtön két díjat is bezsebelt. Ezúttal a Csehországban megrendezett nagy múltú 65. Zlín Filmfesztiválon aratott szép sikert, elnyerte a...

    Görögország, Törökország, Spanyolország – ide utazik nyáron a legtöbb magyar

    Kutatás 2025. június 6.
    Megérkezett a nyár, újra megtelnek a repülőjáratok és a tengerparti szállodák – az IBUSZ toplistás úti céljai között továbbra is Görögország, Törökország és Spanyolország állnak az élen.Az előfoglalási időszak lezárultával most a közeli indulási...

    Digital Center

    Elképesztő okosmonitorral rukkolt elő az LG

    Digital Center 2025. június 3.
    Az LG Electronics hivatalosan is bemutatta az LG Swing okosmonitort (32U889SA modell), amely a nyár második felében Magyarországra is megérkezik. Az új kijelző az innovatív okosmonitor-kínálat legújabb tagja, amely a CES 2025 innovációs díját...

    Kiderült, mi zavarja a legjobban a dolgozókat

    Digital Center 2025. május 28.
    A technológiai fennakadások, például a lassú számítógépek, nem működő alkalmazások vagy az elérhetetlen IT-támogatás, nap mint nap megnehezítik a munkavállalók életét. A leggyakoribb irodai bosszúságok közé tartoznak ezek a problémák, amelyek nem csak értékes...

    A digitális technológiák felforgatják az ingatlanpiacot is

    Digital Center 2025. május 27.
    A lakáskeresők túlnyomó része előnyben részesíti azokat a hirdetéseket, amelyek jó minőségű, nagy felbontású fotók mellett részletes alaprajzot is tartalmaznak. A kiterjesztettvalóság- és MI-alapú alaprajzkészítés ennek megfelelően már gyakorlati eszköz, amely egyre több országban...

    A filmipar még óvatos a mesterséges intelligenciával

    Digital Center 2025. május 26.
    A hollywoodi filmstúdiók óvatosan bánnak vele, miközben a közösségi média szereplői már aktívan használják a generatív mesterséges intelligenciát (AI) a tartalomgyártás során. A Deloitte elemzői szerint a tartózkodó magatartás hátterében elsősorban a technológia éretlenségével...

    Hatalmas változásokat hoz a mesterséges intelligencia

    Digital Center 2025. május 22.
    A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a következő évtizedben évi egy százalékpontot adhat hozzá a gazdaság növekedési üteméhez, ami a világ 19. századi iparosítását jellemző fejlődéshez mérhető. A PwC új kutatása...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat