Négypróbára hívja a MOST generációt a Telekom

Négy alapvető netes alkalmazás használatában kell minél magasabb szintre eljutnia a nyugdíjasokból és diákokból álló csapatok szépkorú tagjainak a Telekom Legyélteis! MOST generációs négyfordulós játékában. A résztvevőkből egymást segítő, digitális képességeket (ön)fejlesztő közösség épülhet a napokban elindult megmérettetés végére.

A programban középiskolás diákok segítenek a 60 év felettieknek abban, hogy utóbbiak a mindennapjaikat megkönnyítő digitális ismeretekre tegyenek szert. A digitális felvilágosításnak – amely egyébként szervezett formában beleszámít az érettségihez szükséges közösségi szolgálatba – kézenfekvő kiegészítője egy játék: digitális akadályverseny, melynek során a nyugdíjas- és diáktagokból álló csapatok meg tudják mutatni, hol tartanak a tanulásban.

A verseny négy fordulójában a 60 feletti csapattagoknak négy közkedvelt app, az Instagram, a Facebook, a Messenger és a YouTube használatát kell elsajátítaniuk. Az utolsó fordulót követően a legjobb csapatok – a menet közben szerzett, hasznos tudásanyagon túl – értékes nyereményekkel térhetnek haza.

„Induló játékunkkal közös megmérettetésre hívjuk a MOST Generáció tagjait. Meggyőződésünk, hogy a digitalizáció révén mindenki előbbre juthat, így bízunk benne, hogy a játék során elsajátított képességek beépülnek a résztvevők mindennapjaiba és az újonnan megszerzett tudás segítségükre lesz az online térben való eligazodásban” – véli Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója. Hozzátette: ez a megfontolás vezérelte a Magyar Telekomot a Legyélteis! MOST Generációs programok elindításakor, melynek bevallott célja, hogy a megmérettetés résztvevői egymást segítő, digitális képességeiket közösen fejlesztő közösséggé váljanak a verseny végére.

A játék érdekessége, hogy menet közben is megéri bekapcsolódni, akár a heti nyereményekért. „Minél több energiát fektet be egy csapat egy-egy feladat teljesítésébe, annál jobbak az esélyei a végső győzelemre” – árulta el Kutas István, aki azt is elmondta, hogy a fődíjat és a többi nyereményt a június eleji gálán fogják átadni. A játékra a csapatok április 28-ig regisztrálhatnak.