Burkolt reklám és műsorrendi eltérések miatt szankcionált szolgáltatókat a Médiatanács.
A Médiatanács tízezer forintos bírságot szabott ki a békéscsabai 7.TV. szolgáltatójára, mert a Púder című műsor egy decemberi adásában burkolt reklámot tett közzé: az otthoni hajápolás körében egy hajkozmetikai termékcsaládot mind verbálisan, mind képekben úgy mutatott be, hogy az a termék megvásárlására ösztönözhette a nézőket, reklámjellegét azonban nyíltan nem vállalta fel.
A szolnoki Aktív Rádió szolgáltatójára a testület ötvenezer forintos bírságot szabott ki, mert kevesebb szöveget, a helyi közélettel foglalkozó, a mindennapi életet segítő és közszolgálati műsort és hírműsort tett közzé a hatósági szerződésében vállaltaknál.
A tanács a bírságok kiszabásakor minden esetben a fokozatosság és az arányosság elve alapján, az ügyek összes körülményét – köztük a szolgáltató által korábban elkövetett azonos tárgyú jogsértéseket – is figyelembe véve állapítja meg a jogkövetkezmény adott formáját, mértékét.