- Hirdetés -

Már nem A mi kis falunk a legnézettebb

|

Házon belülről érkezett a trónfosztó, ugyanis az elmúlt héten a Drága örökösök bizonyult a legnézettebb műsornak a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A 18-49 éveseknél és teljes napon a TV2 Csoport, főműsoridőben az RTL Magyarország csatornái értek el magasabb közönségarányt.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,4 százalékponttal nőtt, a TV2-é 0,6 százalékponttal csökkent, így az RTL Klub előnye 2,1 százalékpontra emelkedett. A főműsoridőt hétfőtől csütörtökig és szombaton az RTL Klub, pénteken és vasárnap a TV2 nyerte.

A csatornacsoportok terén történt némi változás, a korábbi héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 Csoport beérte az RTL Magyarországot, mindketten 25,9 százalékos share-t produkáltak. Múlt héten viszont újra az RTL-es csatornák vették át a vezetést 27,1 százalékkal a 25,8 százalékos TV2 Csoport előtt.

A 18-49 éveseknél és teljes napon pedig továbbra is vezet a 23,6 százalékos TV2 Csoport, a 21,8 százalék közönségarányú RTL Magyarország előtt.

16. hét / 15.hét / 14. hét / (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,6% / 13,2% / 14,8%
TV2 – 11,5% / 12,1/ 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (16. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 18% (16,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,5% (16,8%)
Drága örökösök – 18,3% (17,7%)
Barátok közt – 13,9% (13,8%)

TV2
Tények – 11,8% (13,7%) – hétfőtől vasárnapig
Exatlon Hungary – 15,4% (15,2%)
Pénzt vagy éveket – 6% (6,2%)

Az RTL Klub jó esti eredményének három tartópillére továbbra is a Híradó, Fókusz és Drága örökösök, de újabban már a Barátok közt sem húzza le a főműsoridőt, hozzák a csatornaátlagot.

A Barátok közt utáni sáv még mindig kicsit elátkozott, bár pont a múlt héten a Gyertek át egész jó share-t, 13,6 százalékot hozott. A Cápák között 10,4 százalékot, a Toplista és a Magnum című új sorozat 9-9 százalékot, az Isten veled, Magyarország 8,4 százalékot ért el.

A TV2-n az Exatlon az utolsó hetében is nagyon jó, 15,4 százalékos közönségarányt ért el. A kifutó Pénzt vagy éveket viszont továbbra is csak kínlódott a 6 százalékos share-jével.

A korábbi hetekben úgy tűnt, hogy A mi kis falunk első helyét semmi nem veszélyezteti a nézettségi toplistán. Viszont múlt héten nem a szombat esti sorozat, hanem a Drága örökösök szerdai epizódja volt a legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél (294 ezer néző) és a teljes lakosságnál is (783 ezer néző). A mi kis falunk második lett, a 18-49 éveseknél 292 ezer, a teljes lakosságnál 764 ezer nézővel.

A TV2 legnézettebbje a 18-49 éveseknél az Exatlon Hungary pénteki adása volt (213 ezer néző), a csatorna házi toplistájának második helyére pedig a vasárnap este műsorra tűzött Az igazi kaland című vígjáték futott be (153 ezer néző). A teljes lakosságnál a TV2 legnézettebb műsorának a szerdai Tények (692 ezer néző) számított.

A mi kis falunk ismétlése továbbra is nagyon jól teljesít a Coolon. A pénteki epizód a 18-49 éveseknél 131 ezres nézőszámot ért el, amivel kis híján bekerültek a műsoros top 10-be. Ezzel egyébként a sorozat ismétlése a csatorna legnézettebb műsora volt a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...