A világ leggyorsabban növekvő közösségi média platformja, a kínai TikTok legnépszerűbb videósaival kötött szerződést a NuHeadz Talent Management. Ezzel a magyar hirdetők számára is ügynökségi keretek között is elérhetővé válik a futótűzként terjedő platform. A korábban musical.ly néven ismert applikáció az elmúlt hónapkban több letöltés produkált az Egyesült Államokban mint a YouTube, a Facebook vagy az Instagram.
Csak az idei első negyedévben 188 millió új felhasználó regisztrált a TikTok-ra, ami 70%-os emelkedés az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Világszerte már több mint 1,1 milliárd alkalommal töltötték le az applikációt.
A 15 másodperces videókkal operáló kínai platform itthon is hódít, már Magyarországon is vannak több százezer követővel rendelkező TikTok-felhasználók, illetve milliós eléréséket produkáló fiatalok a platformon. A YouTube és az Instagram népszerű influencerei mellett mostantól a legígéretesebb és legkreatívabb TikTok-videósokat is képviseli a NuHeadz Talent Management. A NuHeadz portfóliójához tartozó fiatalok több mint 500,000 követővel rendelkeznek összességében és az eddig feltöltött videóik 17 milliónál is több lájkot szereztek a platformon.
A NuHeadz portfóliójához tartozó Karinának van olyan videója amely önmagában több mint 60,000 lájkot gyűjtött be, Biankának pedig több videója is 1 millió feletti elérést produkált. Varga Csenge eddig feltöltött produkciói pedig olyan népszerűek a felhasználók körében, hogy több mint 10 millió “szivecskét”, azaz lájkot gyűjtöttek.
A TikTok egyre inkább megkerülhetetlen közösségi applikációvá válik itthon is, ezért döntött úgy a NuHeadz, hogy saját portfóliót épít a platform legjobb tartalomgyártóival. Ezzel a lépéssel a meglévő influencer keretét bővíti, amely már több mint másfél millió fiatalt ér el.