2018-ban a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből. Az elemzőcég mérései szerint az értékesített mobiltelefonok és tabletek 2018-as online forgalmának harmadát adta a Telekom online értékesítési platformja.
A Telekom online webshopja 2018-ban piacvezető lett az online mobilkészülék- és tablet értékesítésben. A teljes online mobiltelefon és tablet forgalom egyharmadát adja a piacvezető távközlési szolgáltató online értékesítési felülete, amely csak ebben a két termékkategóriában 8,3 milliárdos összesített forgalmat generált 2018-ban – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből. E két termékkör teljes hazai online értékesítésének volumene tavaly csaknem 25 milliárd forintot tett ki.
„A teljes magyar online kiskereskedelmi forgalom 2018-ban 425 milliárd forint volt, ebből közel 25 milliárdot generáltak a mobiltelefonok és a tabletek” – jellemezte a hazai online kiskereskedelmi szektort Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója.
A Telekom webshopjában évente 85 ezer mobiltelefon talál gazdára, összesen pedig mintegy 140 ezer terméket vásárolnak a Telekom online értékesítési platformján, ahol 1600 féle különböző variációban kínálják a termékeket és szolgáltatásokat.
„Az emberek úgy választanak készülékeket, hogy az minél inkább igazodjon a saját igényeikhez, hogy bármilyen élethelyzettel találják is szembe magukat, a készülékek és a digitális világ segítségével készen álljanak a megoldásra. A vásárlók felismerték, hogy rendkívül széles választékban, a számukra legszükségesebb és igen kedvező konstrukcióban legtöbben a Telekomnál találják ezt meg. A GKI Digital piacelemzésének eredménye egyértelmű pozitív visszacsatolás, mely jól mutatja a Magyar Telekom elkötelezettségét az online vásárlás szerepének folyamatos növelésében, illetve hogy minél magasabb ügyfélélményt biztosítsunk a meglévő és leendő ügyfeleinknek mind a vásárlásuk, mind a tájékozódásuk során. A Telekom az online értékesítés iránti bizalom növelésével is hozzájárul az ország digitális fejlődéséhez” – mondta Pereszlényi Zoltán a Magyar Telekom, Lakossági marketing és értékesítés menedzsment igazgatója.
„Fő célkitűzésünk, mellyel e nagyszerű eredményt is sikerült elérnünk, hogy ügyfeleink a számukra legmegfelelőbb ajánlattal találkozzanak. Ezt a legkorszerűbb módszerek, mint például az adat-vezérelt működési modell alkalmazásával érjük el. Folyamatos fejlesztésekkel és finomhangolásokkal érjük el, hogy a vásárlóink megbízzanak bennünk és tudják, hogy a Telekom ajánlatai közül a saját igényeiknek leginkább megfelelő megoldásokat kínáljuk számukra. A kommunikáció után hamarosan már a megrendelés teljesülésért felelős terület is átáll az adat-vezérelt működésre”– tette hozzá Szegedin András, a Magyar Telekom eSALES és Digitális Kampánymenedzsment osztályvezetője.