- Hirdetés -

Visszaelőzött A mi kis falunk

|

Ismét a szombat esti sorozat bizonyult a hét legnézettebb műsorának. Második helyen az első évadát záró Drága örökösök végzett. Az Exatlon olyan jó eredménnyel búcsúzott, hogy húsvéthétfő estéjét meg is nyerte a TV2.

Múlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal, a TV2-é 0,9 százalékponttal csökkent. Igazából egyik nagy csatorna számára sem volt ez valami erős hét. Az RTL Klub keddtől vasárnapig nyerte az estéket, húsvéthétfőn pedig a TV2 volt a nézettebb.

Csoportszinten a 18-49 éveseknél és teljes napon a TV2 Csoport jobb eredményt produkált, mint az RTL Magyarország (23,5% vs. 22,3%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben fordított volt a helyzet, az RTL-es csatornák hoztak magasabb share-t (26,8% vs. 25.1%).

17. hét / 16. hét / 15.hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13% / 13,6% / 13,2%
TV2 – 10,6% / 11,5% / 12,1

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (17. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 16,9% (18%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,5% (18,5%)
Drága örökösök – 17% (18,3%)
Barátok közt – 12,2% (13,9%)

TV2
Tények – 13,1% (11,8%) – hétfőtől vasárnapig
Exatlon Hungary – 16,9% (15,4%) – utolsó adás
Bezár a bazár – 13,7%
A Bank – 9,9%
Pénzt vagy éveket – 6,8% (6%)

Az RTL Klub hétköznap esti műsorai vesztettek a közönségarányukból, de így is bőven megugrotta a csatornaátlagot a Fókusz és a Drága örökösök is. A Barátok közt viszont egy kicsivel ez alatt maradt. A Barátok közt utáni sávban a Doktor Murphy érte el a legjobb share-t, de ez is csak 9,5 százalékot jelentett. A pénteki sorozatot a Gyertek át és a Magnum (8,1-8,1%), valamint a Toplista (7,6%) követte.

A TV2-n hétfőn a megszokott jó eredménnyel, 16,9 százalékos közönségaránnyal búcsúzott az Exatlon Hungary. Ennek köszönhetik, hogy az egész estét nyerte a csatorna. A munkanapi műsorok közül a Bezár a bazár egész magas, 13,7 százalékos átlagos közönségaránnyal tért vissza. Az újdonságnak számító A Bank című vetélkedő egy kicsivel a TV2 átlaga alatt, a Pénzt vagy éveket pedig sokkal alatta teljesített.

A múlt héten A mi kis falunk a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is visszavette a hét legnézettebb műsora címet a Drága örökösöktől. Az RTL Klub szombat esti sorozata a 18-49 éveseknél 388 ezres, a teljes lakosságnál 967 ezres nézőszámmal futott. A második legnézettebb címnek a Drága örökösök múlt keddi adása örülhetett, a 18-49 éveseknél 263 ezres, a teljes lakosságnál 798 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a kereskedelmi célcsoportnál az Exatlon záróadása volt (261 ezer néző), második pedig a keddi Bezár a bazár (199 ezer néző). A teljes lakosságnál a keddi Tények vezeti a TV2 házi toplistáját (786 ezer néző), utánuk az Exatlon következik (778 ezer néző).

A közmédiának megint a Forma-1 hozta a hét legjobb nézettségét. A vasárnapi futamra a 18-49 évesek közül 164 ezren, a teljes lakosságból 426 ezren voltak kíváncsiak. A verseny egész jó közönségarányt hozott ebben a sávban az M4 Sportnak: 17,1, illetve 15,6 százalékot.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...