- Hirdetés -

Egy RTL-es sorozat volt a legnézettebb

|

Jó nézettséggel kezdett az RTL Klubon a Főnök inkognitóban, a TV2-n a Bezár a bazár múlt héten tovább erősödött. Egy M4 Sport közvetítés is bekerült a legnézettebb műsorok közé, a legnézettebbnek pedig továbbra is A mi kis falunk számít.

Az elmúlt héten apróbb változás történt a két legnézettebb kereskedelmi csatorna versenyében. Az RTL Klub közönségaránya 0,6 százalékponttal nőtt, a TV2-é 0,7 százalékponttal csökkent. Így összességében – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – 3,7 százalékpontot tett ki az RTL Klub előnye.

Csoportszinten a 18-49 éveseknél és teljes napon továbbra is a TV2 Csoport volt a piacvezető 22,5 százalékos share-rel, miközben az RTL Magyarország 21,8 százalékos közönségarányt ért el. Főműsoridőben az RTL Magyarország magasabb heti share-t (26,7 százalék) hozott össze, mint a TV2-s csatornaportfólió (24,1 százalék).

18. hét / 17. hét / 16. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,6% / 13% / 13,6%
TV2 – 9,9% / 10,6% / 11,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (18. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 16,2% (16,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,2% (15,5%)
Konyhafőnök – 15% (korábbi héten a Drága örökösök 17%-ot ért el)
Barátok közt – 11,2% (12,2%)

TV2
Tények – 13,4% (13,1%) – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 14,6% (13,7%)
A Bank – 10% (9,9%)
Pénzt vagy éveket – 7,1% (6,8%)

Az RTL Klubon múlt héten a Drága örökösöket a Konyhafőnök váltotta. A visszatérő főzőműsor egyelőre 2 százalékponttal a Drága örökösök alatt teljesít, ugyanakkor még így is megugorja az RTL Klub csatornaátlagát. Ez a Barátok köztről már nem mondható el, meglepően gyenge hetet zárt a szappanopera. Kedden még a 10 százalékot sem érte el a Barátok közt share-je.

A Barátok közt utáni sáv újabban kicsit elátkozottnak tűnt, de most egy műsor egész jó eredményt hozott. A hétfőn debütált Főnök inkognitóban című produkció első adása ugyanis 15,5 százalékos közönségaránnyal nyitott. A többi napon ugyanebben a sávban szereplő műsorok közül a Gyertek át 10,6 százalékos, a Doktor Murphy 8,4 százalékos, a Magnum pedig mindössze 6,8 százalékos közönségarányt ért el.

A TV2-n a Bezár a bazár majdnem 1 százalékpontot tudott javítani a korábbi heti eredményéhez képest, a műsor 14,6 százalékos átlagos share-je 4,7 százalékponttal magasabb, mint a TV2 főműsoridős csatornaátlaga. Az utána következő Bank hozta a TV2 átlagát, a Pénzt vagy éveket pedig továbbra sem ér el túl jó nézőszámot, bár azt hozzá kell tenni, hogy ismétlésről van szó.

A múlt hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az RTL Klubon futó A mi kis falunk volt. A sorozat a kereskedelmi célcsoportnál 356 ezer, a teljes lakosságnál 866 ezer nézőt vonzott. Az RTL Klub második legnézettebbje a 18-49 éveseknél a Konyhafőnök hétfői adása volt (220 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a vasárnap esti Híradó (740 ezer néző). Ebből is látszik, hogy A mi kis falunk meglehetősen nagy előnnyel végzett az élen.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Jurassic World című film volt, amit vasárnap este tűztek képernyőre (195 ezer néző). A második legnézettebb TV2-s műsornak pedig a hétfői Bezár a bazár (188 ezer néző) számított.

A teljes lakosságnál részben másképp néz ki a TV2-s házi toplista. Legnézettebbnek a vasárnapi Tények számított (763 ezer néző), a második legtöbb nézőt ennél a célcsoportnál is a Bezár a bazár hozta (660 ezer néző), de nem a hétfői, hanem a csütörtöki adás.

A tíz legnézettebb műsor között egy M4 Sport közvetítést is láthatunk. A Barcelona-Liverpool Bajnokok Ligája elődöntő a 18-49 éveseknél 212 ezres, a teljes lakosságnál 511 ezres nézettséggel – és egész magas, 15,1 és 14,1 százalékos közönségaránnyal – futott. Ezzel nemcsak az M4 Sport, hanem a komplett közmédia legnézettebb heti tartalmának számított.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...