- Hirdetés -

Az ízek világában kalandozott a BrandMania

|

Az elmúlt évek trendjeit figyelve igazi ízorgia bontakozott ki az italok piacán, a sörgyártóktól kezdve az üdítőitalos cégekig sorra dobják piacra az új, egzotikus ízvilágot ígérő termékeket. A BrandMania legújabb adásában utánajárt a legfrissebb piaci trendeknek és az is kiderül a műsorból, hogyan érzi magát Bruce Willis.

A múlt évben a Magyar Sörgyártók Szövetségének elemzése szerint az öt legnagyobb piaci szereplő 6,2 millió hektoliter sört értékesített, ami éves összevetésben 1,3 százalékos bővülést jelentett. Az ízesített sörök piaca ugyan még nagyon kis szegmens, hiszen mindössze 317 ezer hektoliteres volt tavaly, igaz ebben a kategóriában már 5 százalékos volt a bővülés.

Az ízek nagyon számítanak a söröknél, főleg az alkoholmentes szegmensben, ahol a gyümölcsös íz szegmens évről-évre növekszik – mondta el Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing és kereskedelmi igazgatója. A sörpiacon a változatosság irányába mozdulnak el a fogyasztói igények – számolt be a tapasztalatokról Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketingigazgatója. A BrandMania stábjának nyilatkozva elmondta azt is, hogy citromos sörnek lennie kell a kínálatban, de utána minél egzotikusabb ízű egy sör, annál nyitottatbban a fogyasztók. A Drehernél úgy látják, hogy bár megkerülhetetlenek a nagy ATL kampányok, a sikeres termékbevezetés kulcsa a kóstolás, mert az íz adja el a nap végén a terméket.

Juhász Péter Tibor, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója szerint egyre inkább a minőségi söröket keresik az emberek. Az ízeket, származási országot, alapanyagokat is nézik már a hazai fogyasztók, aki nagyon keresik az újdonságot, a különlegest keresik.

A nagy gyártók folyamatos megújulását indokolja az is, hogy elindult a kézműves sör forradalom. A BrandManiának nyilatkozva Kurucz Gergely, a First Craft Beer tulajdonosa beszél többek között arról, hogy milyen szegmensekben lehetnek esélyeik a kézműves sörök készítőinek.

A szénsavas üdítőital a legnagyobb kategória az élelmiszerek között, 2017-ben 70 milliárd forint fölötti volt a piac. Kerekes Péter, a Coca-Cola Company Magyarország ügyvezető igazgatója a műsor stábjának beszámolt arról, hogy milyen szempontok fontosak számukra a gyártás során és azt is elárulta, miért érezték fontosnak, hogy megjelenek az energiaitalok piacán is.

Bár nőtt a verseny, Pantl Péter, a Hell Energy nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója megnyugtat mindenkit, vannak még nagyon jó ötleteik a tarsolyukban. Az energiaital szegmens mellett jelen vannak az üdítőitalok piacán is, ahol komoly arculatfrissítésre készülének és új ízek bevezetésére, de izgalmas változások várhatók a jegestea kínálatukban. Pantl Péter beszélt arról is, hogy mennyire volt jó döntés, hogy bevonták Bruce Willis-t a kampányukba, hogyan érzi magát a sztár és folytatódik-e az együttműködés.

A műsor második felében pedig a próbavásárlás témáját járta körül a stáb. Ha nem jól működik az ügyfélkiszolgálás, akár 20-30 százalékot is lehet bukni egy profiton, vagyis nagyon jól jöhet, ha független szakértőktől érkeznek visszajelzések, hogy min kell javítani. Hogyan működik a gyakorlatban, milyen előnyökkel jár, mennyire élnek a próbavásárlás lehetőségével – többek között erről is szó esik az adásban.

A legújabb BrandMania ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...