- Hirdetés -

A Tények volt a legnézettebb

|

Legalábbis a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél múlt héten is A mi kis falunkra voltak a legtöbben kíváncsiak. Szoros verseny alakult ki a Konyhafőnök és a Bezár a bazár között.

Múlt héten mindkét nagy kereskedelmi csatorna erősödni tudott egy keveset a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Az RTL Klub 1 százalékpontot, a TV2 1,1 százalékpontot javított, azaz a kettejük közötti különbség nem sokat változott. A 18-49 éveseknél minden estét megnyert az RTL Klub, de pénteken igazából fej fej mellett végeztek a TV2-vel, hiszen az RTL Klub 14,5 százalékos, a TV2 14,4 százalékos közönségarányt produkált.

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és teljes napon a TV2 Csoport vezetett 23,8 százalékos share-rel, az RTL Magyarország 21,9 százalékot ért el. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország 27,2 százalékkal az első, a TV2-s csatornák pedig 26,1 százalékkal a másodikak.

20. hét / 19. hét / 18. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,4% / 13,4% / 13,6%
TV2 – 11,9% / 10,8% / 9,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (20. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 18,8% (17,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,8% (15,7%)
Konyhafőnök – 16,8% (15,9%)
Barátok közt – 11,4% (11,9%)

TV2
Tények – 14,3% (14,5%) – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 17,3% (16,5%)
A Bank – 10,5% (10%)
Pénzt vagy éveket – 8,6% (7,4%)

A TV2-n a Bezár a bazárral nagyon ráérzett a nézői ízlésre a TV2, mert a 18-49 éveseknél is jól teljesít a műsor. Heti átlagban még kicsit jobb eredményt is hoztak, mint az RTL egyik legerősebb hétköznapi tartalmának számító Konyhafőnök. Ugyanakkor ez nem azt jelenti, hogy a Konyhafőnök gyenge lenne, hiszen a műsor 2,4 százalékponttal felülmúlta az RTL Klub esti átlagát.

Az RTL Klubon a Fókusz is a Konyhafőnökhöz hasonlóan jól teljesített, de a Barátok közt ismét egy gyengébb periódusát éli. A TV2-n A Bank csatornaátlag alatt szerepelt és ugyanez a helyzet a Pénz vagy éveketnél is. Bár az utóbbi ismétlés és ahhoz képest nem is szerepelt olyan rosszul.

Az RTL Klubon a Barátok közt utáni sávban továbbra sem látni nagy tűzijátékot. Múlt héten a Gyertek át szerepelt a legjobban 11,4 százalékos share-rel, majd Főnök inkognitóban (8,9%), Doktor Murphy (8,4%), Magnum (8,2%) és Toplista (7,6%) a sorrend.

A legnézettebb műsorok listája érdekesen alakult. A 18-49 éveseknél első lett a 319 ezer nézőt vonzó A mi kis falunk, ami gyakorlatilag papírformának számít. A teljes lakosságnál azonban már nem volt a korábbi hetekben sem behozhatatlan előnye az RTL-es sorozatnak és múlt héten eléjük is került a Tények. Egészen pontosan a hírműsor kedd esti adása 875 ezres nézettséggel, miközben A mi kis falunk 821 ezres nézőszámot produkált.

A keddi Tények felkerült a 18-49-es toplistára is, 194 ezres nézőszámmal a lista hetedik helyén végeztek. A kereskedelmi célcsoportnál azonban a – szintén keddi – Bezár a bazár jobb eredményt, produkált náluk, hiszen 229 ezres nézőszámot értek el.

Kezd egyébként egyre nagyobb különbség lenni a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében mért adatok között. Régebben legalább úgy nagy vonalakban hasonló műsorok kerültek fel a két toplistára, viszont újabban egyre nagyobb a differencia a 18-49 évesek és a teljes népesség körében népszerű tartalmak között. Utóbbinál nyilván sokat tévéző 50 év felettiek eltérő preferenciái állnak a különbség hátterében.

Csak egy példa: múlt héten a Duna Tv esti híradója a 18-49 éveseknél több nap is 0 (igen, nulla) százalékos share-t ért el. Ezzel szemben ugyanez a műsor a teljes lakosságnál 2-2,5, jobb napjain 4,3 százalékos közönségarányt ért el. Lényegében hozza a csatornaátlagot.

Vagy egy másik példa a TV2-ről: a múlt héten kifutott Cennet című sorozatuk a Tények előtti sávban. Az utolsó három epizód a 18-49 éveseknél 10,3 százalékos share-t ért el, a teljes lakosságnál pedig 17 százalékot, ami ebben a műsorsávban kiugróan jónak számít.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...