A DeepInsight Creative lett a RAVAK Hungary Kft. kommunikációs partnere. A RAVAK meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.
„Olyan partnert kerestünk, aki a klasszikus PR megoldások mellett otthon van a kreatív kommunikációban is. A leadott tenderanyag, az ügynökség sikeres kampányai, valamint a nemzetközi és hazai díjak mind sokat nyomtak a latban” – mondta Pintér István, a RAVAK Hungary Kft. marketingvezetője.
„Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen exkluzív márkát képviselhetünk. Feladatunk a márkaismertség és imidzs erősítése; azt szeretnénk, hogy még a csapból is a RAVAK folyjon. Nem csak a jelenlegi, hanem a jövőbeli potenciális ügyfelek körében is népszerűsítenénk a brandet, ezért a fiatalabb generációt is szeretnénk megszólítani. Olyan aktivitásokat tervezünk, amelyek teljesen új fényben tüntetik fel a fürdőszobát” – mondta Vér Balázs, a DeepInsight kreatív igazgatója.
A RAVAK márkanév szinte egybeolvad a modern, praktikus, letisztult, az utolsó részletig átgondolt fürdőszobával. A kínálatukban akrilkádak, zuhanykabinok, mosdók, fürdőszobai bútorok, csaptelepek és egyéb fürdőszobai kiegészítők is megtalálhatók. A RAVAK a közép-kelet-európai régió legnagyobb fürdőszobai berendezéseket gyártó vállalata. Több mint 50 országban tevékenykedik, termékeit Európa, Ázsia és Afrika több mint 50 országába exportálja.