- Hirdetés -

Online platform a labdarúgás jövőjéért

|

FootballVisions elnevezésű innovatív platformot indít a GreatVisions márkatanácsadó Kft., partnerségben Wolfgang Gramann-nal, az Osztrák Labdarúgó Szövetség PR tanácsadó partnerével, korábbi UEFA Venue Managerrel. Az ötlet jegyzője dr. Jánosy Zsuzsanna, a kezdeményezéshez olyan nevek csatlakoznak mint Robert Almer, az osztrák válogatott kapusa vagy Manuel Niedermayr osztrák e-Bundesliga bajnok.

„A FootballVisions az egyetlen olyan online platform, ahol megtalálható a korszerű labdarúgással kapcsolatos tudás, méghozzá szakma leghitelesebb képviselőitől, Ausztriából és Magyarországról. Egyedülálló, lehívható, maradandó tudás a labdarúgás minden területéről. A projekt a legmagasabb szintű támogatói háttérrel indul útnak, így a sikerhez nem fér kétség. A labdarúgás fenntartható fejlődését segíti, és a meglévő tudás fennmaradását – nyiltakozta Wolfgang Gramann, aki jelenleg is az Osztrák Labdarúgó Szövetség UEFA licenszes edzőképzésének médiamodulját vezeti.

A projekt első támogatója az osztrák Bundesliga 5. helyén álló labdarúgó klub, az SKN St. Pölten. Az innovatív médiaplatform kiemelt partnere Wolfgang Gramann, akit az Osztrák Labdarúgó Szövetség Média – és Kommunikációs Igazgatójaként ismertünk meg, és jelenleg Osztrák Labdarúgó Szövetség legmagasabb szintű edzőképző programjának média és kommunikáció moduljáért felelős szakembere.

„Létrehoztunk egy platformot, ahol összefogtuk a labdarúgás minden ágából a legújabb és legrelevánsabb szaktudást: legyen szó online játékról, az iparág gazdasági és befektetői hátteréről vagy a hagyományos értelemben vett futballról. Igyekeztünk a sportág legegyedibb és izgalmasabb sikertörténeteit bemutatni, amelyek inspirációt jelenthetnek a fiatalok számára. A magyar „oldal” videói inspiráló magyar szakemberekkel már nyártól láthatók lesznek. A FootballVisions oldal így gyakorlatilag egy egyedülálló, sokrétű tudásbázis, exkluzív tartalmakkal. A gazdaság és foci újszerű összehálózását célozzuk meg” – ismertette a koncepciót Dr. Jánosy Zsuzsanna, a projekt ötletgazdája.

Az e-learning alapú videósorozat két nyelven, két ország szakembereinek gondolataival, magyarul és németül lesz elérhető. Az exkluzív tartalmakat, amelyekben példaképek történeteivel és tanácsaival ismerkedhetnek meg az oldalhoz csatlakozók, a labdarúgás számos szegmensének vezető személyiségei fémjelzik. A program elsődleges célja az utánpótlás támogatás inspirálása, kisebb klubokban is a gondolatok generálása és ösztönzése, de a kitalálók nem titkolt szándéka az is, hogy az osztrák és magyar labdarúgást is közelebb hozza egymáshoz.

A FootballVisions egyik nagy vállalása, hogy az oldal bevételeinek egy részét megpályázhatóvá teszi a fiatal labdarúgótehetségek számára, így az összeget az utánpótlás gondozására fordítják. A pályázat részleteit szeptember elején ismertetik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...