A Panasonic bejelentette, hogy az új pénzügyi évvel kezdődően kibővíti a cseh menedzsment hatáskörét. Peter Menky-nek, aki jelenleg a Panasonic Marketing Europe divízión belül Csehországot és Szlovákiát vezeti, további régióval bővül a feladatköre, amely magában foglalja Magyarországot és az adriai régiót is. Martin Jedlička, aki a Panasonic Marketing Europe-on belül Csehország és Szlovákia jelenlegi marketingigazgatója az előbb említett országokkal kibővített régió marketingkommunikációs igazgatójaként támogatja majd Peter Menky munkáját.
Peter Menky 2013 óta dolgozik a Panasonic-nál. Kezdetben az értékesítési osztály tagja volt, amelyet 2014-től értékesítési igazgatóként vezetett. 2017 óta regionális igazgatóként felügyelte a vállalat valamennyi tevékenységét a cseh és a szlovák piacokon. 2019 áprilisában Csehország és Szlovákia mellett kiterjesztették hatáskörét Magyarországra és az adriai régióra is. „Az új régió nagy kihívás számomra, mert eléggé egyedi és sok szempontból összetett: több pénznem, uniós tagországok és nem uniós tagországok tartoznak hozzá, különböző mentalitás jellemzi őket és sok új kérdés és téma merül fel. De hiszek benne, hogy a Prágában jól megtervezett üzleti modellel, amelyet a helyi igényekhez igazítva fogunk alkalmazni, sikeresek leszünk az új csapatommal a kibővített régióban is. Én minden tőlem telhetőt megteszek ennek érdekében,” vázolta fel a jövőt Peter Menky az új regionális igazgató.