Az idei Marketing Summit mottója a „From Trash to Treasure in marketing communications”, amely fémjelzi a szervezők elhivatottságát aziránt, hogy közösen tisztán tudjuk tartani az online teret. A szeptember 12-13-i eseményre a héten még elérhetők a legkedvezőbb árú jegyek.
Ismerjük fel együtt a bitang jó tartalmakat, találjuk meg a kincset érő megoldásokat, legyen tudatos, digitálisan „környezetkímélő” a marketingkommunikációs munkásságunk – többek között ezek szerepelnek a Marketing Summit szervezőinek célkitűzései között.
Az idén nemcsak az esemény helyszínén változtattak – ebben az évben az Akvárium ad helyet a rendezvénynek -, hanem a konferencia programalkotási folyamatán is. Első lépésként megrendezték a Marketing Summit Program Hub eseményt, amelyen Magyarország vezető szakemberei közösen összegyűjtötték a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. Nézd meg milyen témacsoportok rajzolódtak ki és kik vettek részt a programalkotásban!
Miért jelentkezz?
Mert része akarsz lenni a hazai marketinges vérkeringésnek,
Mert már összegyűjtöttük a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait,
Hogy megismerjük együtt az elmúlt év legeredményesebb és legkreatívabb marketing megoldásait,
Mert egész egyszerűen nem maradhatsz le róla!
Részletek: https://marketingsummit.hu/