• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Új arculat a Kaspersky-nél
  • Brand

Új arculat a Kaspersky-nél

2019. június 11.

Új névvel és arculattal folytatja a világ egyik legismertebb információ-biztonsági cége, a Kaspersky Lab. A vállalat neve egyszerűen „Kaspersky” lesz, az új logó pedig a legmagasabb szintű szoftverfejlesztési tudás jegyében született meg.

A társaság új szlogenje, amivel a küldetésüket írják le a “Building a safer world” kifejezés lesz, ami hangsúlyozza elkötelezettségüket egy megbízható és átlátható jövő iránt, ahol mindenkinek végtelen technológiai lehetőség áll majd rendelkezésére, hiszen védelmet nyújtanak. A cég közleménye szerint az új branding hitelesen tükrözi üzleti fókuszuk fejlődését a “kiberbiztonságtól” az ennél jóval szélesebb “kiberimmunitás” fogalmáig.

“A vállalat 22 évvel ezelőtti megalapítása óta mind a kiberfenyegetések, mind az iparágunk hatalmas változását és fejlődését láttuk, miközben a technológia egyre növekvő szerepe tölt be a mindennapi életünkben – a munkában és otthon is. Napjainkban a világnak új igényei vannak, és arculatváltásunk tükrözi küldetésünket, amellyel ezeknek az új igényeknek kívánunk megfelelni nemcsak ma, hanem a jövőben is. Az internetes támadásokkal szembeni védelem terén elért sikereink sorozata azt mutatja, hogy képesek vagyunk segíteni egy biztonságosabb világ építésében is, amely ellenálló a számítógépes fenyegetésekkel szemben. Olyan világ, ahol mindenki szabadon élvezheti a technológia által kínált előnyöket” – mondta az új arculatról, Eugene Kaspersky, a vállalat vezérigazgatója.

A rebrand részeként a cég korszerűsítette arculatát is, hogy az tükrözze az alapvető értékeit. Az új logót geometriailag és matematikailag pontos betűk alkotják, amelyek a legmagasabb minőségű szoftvermérnöki szakértelmet képviselik.

“Az előző logónk alapját 1997-ben készítettük el, azóta természetesen sok minden megváltozott. Korábban a görög ábécé betűit használtuk, amelyek a kommunikációnk szélességének és mélységének megváltozása miatt már nem relevánsak – a jövőbe kell tekintenünk és a digitalizáció útján kell haladnunk. Logikusnak tűnt a Lab eltávolítása a nevünkből, amikor az új vizuális identitást fejlesztettük, mivel az arculatunkat is egyszerűsíteni akartuk oly módon, hogy az erősítse az újonnan ihletett filozófiánkat és küldetésünket, de egyben emelje ki cégünk sokrétű technológiáit” – mondta Andrew Winton, a Kaspersky marketingért felelős alelnöke.

  • Címkék
  • arculat
  • Eugene Kaspersky
  • Kaspersky
  • logó
Facebook
Email
    Előző cikkKözeleg a Múzeumok éjszakája, kiemelt helyszín lesz idén Szombathely
    Következő cikkMegújul a Borháló
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Újabb elismerés a Borsodi Sörgyárnak

    Ikonikus műalkotásokkal gazdagodik a Samsung Art Store kínálata

    Megújul a BB bor- és pezsgőcsalád

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Kiderült, mikor érkezik a Bróker Marcsi sorozat

    Média 2025. augusztus 8.
    Szeptember 11-én érkezik az RTL új, saját gyártású sorozata, a Bróker Marcsi az RTL+ Premiumra. A megtörtént eseményeken alapuló fikciós sorozat epizódjai heti bontásban élesednek majd. 2016 decemberében letartóztatták D. Sándorné Nagy Máriát. A...

    Ismét pörög a Szerencsekerék a TV2-n

    Média 2025. augusztus 8.
    Augusztus 8-tól a megújult Szerencsekerék új epizódjai várják a TV2 képernyőjén a nézőket. Hétköznap esténként újabb izgalmakkal, féktelen nevetéssel és mesés nyereményekkel folytatódik a vetélkedő Kasza Tibor műsorvezetésével. Ezúttal is az új szerencselány, Balogh...

    Megmérték a hazai webshopok oldalainak karbonlábnyomát

    Kutatás 2025. augusztus 8.
    Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az első ISO kompatibilis digitális karbonlányom-méréssel és csökkentéssel foglalkozó magyar startup. Olyan szereplők is szerepeltek a listán, mint az IKEA, a Libri, a BestBite és...

    Új vezetővel erősít az IKEA

    Biznisz 2025. augusztus 8.
    2025 szeptemberétől Erika Intiso tölti be az IKEA regionális ügyvezetői és fenntarthatóságért felelős igazgatói pozícióját a cseh-magyar-szlovák régióban. David McCabe-et váltja, aki négy évig volt a régió vezetője, most pedig globális munkakörben folytatja az...

    Lengyel cég vette meg az Eisberg Hungaryt

    Biznisz 2025. augusztus 8.
    A lengyel központú Green Factory stratégiai akvizíció keretében megvásárolta az Eisberg magyarországi és romániai leányvállalatait. A tranzakció egyértelműen a Green Factory hosszú távú céljait szolgálja: a cégcsoport vezető szereplővé kíván válni a friss feldolgozott...

    Digital Center

    Szupervékony okosmobil érkezett

    Digital Center 2025. augusztus 8.
    A mesterséges intelligenciát alkalmazó okoseszközök globális élvonalába tartozó HONOR a mai napon Magyarországon is bevezeti a legújabb generációs, – a márka eddig legfejletteb hajlítható – HONOR Magic V5 okostelefonját. Az új modell a formatervezés...

    Így állnak a magyar vállalatok a mesterséges intelligenciával

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A céges informatikai megoldások közül az integrált vállalatirányítási és az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek a legelterjedtebbek, de azoknál is csak minden ötödik vállalat használja ki teljesen a bennük rejlő lehetőségeket. Dedikált MI-alkalmazásokat 13 százalékuk rendszeresített –...

    Fontos minősítést szerzett meg a Samsung

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A Samsung bejelentette, hogy legújabb tévékészülékeit, monitorjait és üzleti kijelzőit műszakilag értékelték az Európai Unió Rádióberendezésekről szóló irányelve (Radio Equipment Directive – RED) alapján – beleértve a 2025. augusztus 1-jén hatályba lépő frissített kiberbiztonsági...

    Újabb bank ügyfelei használhatják a Xiaomi Pay-t

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    Már a Gránit Bank ügyfelei számára is elérhetővé vált a Xiaomi Pay, a vállalat biztonságos és kényelmes okoseszközös fizetési megoldása. A fejlesztéssel újabb mérföldkőhöz érkezett a Xiaomi digitális ökoszisztémája Magyarországon, hiszen immár a Gránit...

    Hasznos mobilappok a nyárra

    Digital Center 2025. augusztus 6.
    A papucsos, nyaralós életérzéshez mára hozzátartoznak az appok is – de csak akkor élvezhetők igazán, ha van hozzá egy gyors, megbízható és stílusos telefonod. A HONOR 400 széria épp ezt kínálja: nyári könnyedséget, tech...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat