- Hirdetés -

Nem talált fogást a TV2-n az RTL Klub

|

A Megtörve című török sorozat nagyon kibabrált az RTL Klubbal. A TV2-n pedig továbbra is meglepően magas nézettséget ért el a Bezár a bazár.

Múlt héten ismét kicsit felborultak a korábbi nézettségi erőviszonyok. Az új televízióinak köszönhetően az elmúlt években sokat erősödött a TV2 Csoport, de csatornaszinten az RTL Klub tartotta az előnyét a TV2 előtt a 18-49 éveseknél és főműsoridőben.

Az említett célcsoportnál múlt héten ugyan az RTL Klub 0,5 százalékponttal erősödött, de a TV2 is növelte a share-jét, méghozzá 0,6 százalékponttal. Azaz ismét jobb heti eredményt produkált a TV2, mint a fő versenytársa.

Hétfőtől péntekig minden estét nyert a TV2 és ezen a téren magasabb is volt az előnyük, mint teljes hetet nézve (TV2: 12,7%, RTL Klub: 10,2%). A szombati főműsoridőt jelentős előnnyel nyerte az RTL Klub (RTL Klub: 14,5%, TV2: 6,9%). Vasárnap pedig egál volt az eredmény, mindkét csatorna 9,5 százalékos közönségarányt produkált.

A kereskedelmi célcsoportnál csoportszinten is vezet a TV2. Teljes napon és a 18-49 éveseknél a TV2 Csoport 23 százalékos, az RTL Magyarország 20,7 százalékos share-t tudott felmutatni. Főműsoridőben a TV2-höz tartozó televíziók 26,3 százalékkal zárták a hetet, az RTL Magyarország csatornái pedig 24,2 százalékkal.

25. hét / 24. hét / 23. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 10,7% / 10,2% / 15,1%
TV2 – 11,4% / 10,8% / 10,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (25. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 18,5% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,7% (15,9%)
Megtörve – 8,4% (9,6%)
Barátok közt – 10,4% (11,2%)

TV2
Tények – 12,5% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 15,6% (16,5%)
Ninja Warrior – 10,6%

Az RTL Klubnak nem kell sokáig keresgélni a bűnbakot, mert egyértelműen a Megtörve című török sorozat miatt szenved a csatorna. A Megtörve múlt héten 8,4 százalékos átlagot ért el, ami ebben a sávban nagyon gyenge eredménynek számít. Pedig előtte a Fókusz még 15,7 százalékot, az RTL Híradó pedig 18,5 százalékot hozott.

Ráadásul ezzel párhuzamosan a TV2-nek nagyon bejött a Bezár a bazár, heti átlagban 15,6 százalékos share-t ért el a game show. A csatorna műsorra tűzte a Ninja Warrior ismétlését is, ami 10,6 százalékot hozott, ez sem rossz eredmény ahhoz képest, hogy egyszer már sugárzott produkcióról van szó.

Mindezektől függetlenül a 18-49 évesek körében egy RTL-es műsor volt a múlt hét legnézettebbje: a Fókusz szerdai adása, ami 184 ezer nézőt vonzott. Második helyre a hétfői Bezár a bazár futott be 174 ezres nézőszámmal. A toplista harmadik helyén az Aladdin című animációs film tűnik fel – ennek köszönheti az RTL Klub, hogy nyerte a szombat estét – 170 ezres nézőszámmal.

A teljes lakosságnál két TV2-s produkció vezeti a műsoros toplistát: a vasárnapi Tények (669 ezer néző) és a hétfői Bezár a bazár (639 ezer néző). Harmadik a szerda esti RTL Híradó volt 634 ezer nézővel.

Az M4 Sport vasárnap délutáni Forma-1 közvetítése is bekerült a nézettségi toplistákra. A verseny a 18-49 éveseknél 131 ezres, a teljes lakosságnál 380 ezres nézettséggel futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...