- Hirdetés -

A mi kis falunk ismétlésként is nyerni tudott

|

Ismétlések csatáját láthattuk a múlt héten. A TV2-nek a Bezár a bazár, az RTL Klubnak A mi kis falunk még ismétlésként is sok nézőt hozott. Az újrahasznosított A legbátrabb páros és az Oltári csajok viszont már nem működött ilyen jól.

Az RTL Klub és a TV2 nyári műsorrendje az elmúlt években általában enyhén szólva sem hozott nagy izgalmakat. Idén azonban kissé máshogy alakultak a tévés holtszezon első hetei. A TV2-n a Bezár a bazár még ismétlésként is jó nézőszámot ért el, az RTL Klubon viszont nagyon nem működött a Megtörve című török sorozat, majd a korábban az RTLII-n egyszer már leadott Oltári csajok is gyengén teljesített.

Emiatt a 25. és a 26. héten még az RTL Klub számára kedvezőbb bontásban – 18-49 évesek és főműsoridő – is jobb heti eredményt produkált a TV2. Nagyon úgy tűnt, hogy a múlt hét is hasonló lesz, de az RTL nem volt annyira türelmes az Oltári csajokkal, mint korábban a Megtörve sorozattal, ezért három nap után levették a műsorról és előhúzták a jolly jokernek számító A mi kis falunk ismétléseit.

A hét első három estéjét nyerte a TV2, A mi kis falunknak köszönhetően viszont az RTL Klub behúzta a csütörtöki és a pénteki főműsoridőt. Ezen felül a hétvégén is jobb főműsoridős share-je volt az RTL Klubnak, s így 1,4 százalékpontot erősödve, ha kicsivel is, de a TV2 előtt zárták a hetet.

Csoportszinten viszont továbbra is vezetnek a TV2-s csatornák. A múlt héten a 18-49 éveseknél és teljes napon a TV2 Csoport 22,6 százalékos share-t, az RTL Magyarország 20,4 százalékos share-t ért el. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig a TV2-s televíziók összességében 26 százalékos, az RTL Magyarország 25 százalékos közönségarányt tudott felmutatni.

27. hét. / 26. hét / 25. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 11,3% / 9,9% / 10,7%
TV2 – 10,8% / 11,6% / 11,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (27. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 18,5% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,9%
Oltári csajok – 5,6%
A mi kis falunk – 18,4%
Barátok közt – 12%

TV2
Tények – 15% – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 14,2%
A legbátrabb páros – 7,3%

A TV2-n A legbátrabb páros ugyan a csatornaátlag alatt szerepelt, de a hét első három napján még ezzel is verték az Oltári csajokat. A Bazár a bazár pedig ismétlésként is olyan erős nézettséget hozott, amivel a csatorna az első sugárzáskor is bőven elégedett lehetne.

A 18-49 évesek körében a hét legnézettebb műsora A mi kis falunk csütörtöki ismétlése volt, amire 207 ezren voltak kíváncsiak, 19,5 százalékos közönségarány mellett. A műsoros toplista következő helyein pedig az RTL Klub két hétvégi filmje, a Vaiana és a Fák jú Tanár úr 3. szerepel, 191 ezer és 179 ezer nézővel.

A kereskedelmi célcsoportnál a TV2 legnézettebb műsora a vasárnap esti Bridget Jones babát vár című film volt, ami 170 ezres nézettséggel futott.

A teljes lakosságnál másképp néz ki a műsoros toplista. A legtöbb, 652 ezer nézőt ugyanis a hétfő esti Tények ültette a képernyők elé. A második legtöbbet – 620 ezer nézőt – pedig a vasárnap esti RTL Híradó. A toplista harmadik helyén a Bazár a bazár szerdai adása végzett, 594 ezer nézővel.

A teljes lakosságos toplistára beslisszant egy ATV-s műsor is, méghozzá a Heti Napló, ami 323 ezres nézettséget produkált 8,5 százalékos közönségarány mellett. A különféle korosztályok eltérő nézői szokását jól mutatja, hogy ugyanez a műsor a 18-49 éveseknél a hét 49. legnézettebb műsora volt. A Heti Napló a kereskedelmi célcsoportnál 50 ezer nézőt vonzott, 4,1 százalékos share mellett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...