- Hirdetés -

Egy ismétlés volt a hét legnézettebb műsora

|

Legalábbis a 18-49 éveseknél, hiszen ennél a célcsoportnál az RTL Klub A mi kis falunkja vonzotta a legtöbb nézőt. A teljes lakosságnál a TV2-s Tények érte el a legmagasabb nézettséget. Az M4 Sport Forma-1 közvetítése is bekerült a tíz legnézettebb műsor közé.

A nézettségi adatok szempontjából általában nem túl sok izgalmat tartogat a nyári tévés szezon. Az idei azonban kivételnek számít, hiszen július első feléig meglepően izgalmasan alakult a nézettségi verseny. A TV2-n nagyon jól telesít a Bezár a bazár ismétlése, az RTL Klubon pedig meglepően gyengén szerepelt az eredetileg főműsoridőbe szánt Megtörve sorozat, majd a pótlására érkező Oltári csajok ismétlés.

Végül a jó öreg A mi kis falunk ismétlések hoztak olyan főműsoridős share-t az RTL Klubnak, ami elvárható a csatorna szempontjából. Más kérdés, hogy valószínűleg nem most és nem így akarták elsütni a sorozat ismétléseit.

A múlt hét már kevesebb izgalmat hozott, kicsit beálltak az erőviszonyok. A csütörtöki főműsoridőt a TV2 nyerte, a többit az RTL Klub, viszont nem volt közöttük nagy a különbség egyik este sem.

Összességében az RTL Klub zárt jobb hetet (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben), hiszen 12 százalékos közönségarányt értek el, a TV2 pedig 11 százalékot, tehát továbbra sem túl nagy a különbség.

Csoportszinten a TV2-s csatornák magasabb share-t értek el. A 18-49 éveseknél és teljes napon 22,6 százalékot hozott a TV2 Csoport, az RTL Magyarország pedig 20,5 százalékot. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 Csoport 25,3 százalékos közönségarányt ért el, az RTL-es csatornák pedig 24,4 százalékot.

28. hét / 27. hét. / 26. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12% / 11,3% / 9,9%
TV2 – 11% / 10,8% / 11,6%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (28. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Híradó – 18.7% (18,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (14,9%)
A mi kis falunk – 17,4% (18,4%)
Barátok közt – 11,9% (12%)

TV2
Tények – 16,2% (15%) – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 13,3% (14,2%)
A legbátrabb páros – 8,1% (7,3%)

Ahhoz képes, hogy az RTL Klubon A mi kis falunk és a TV2-n a Bezár a bazár is ismétlés volt, olyan eredményt hoztak, amit valószínűleg első sugárzásnál is elfogadna mindkét csatorna. A mi kis falunknál ez kevésbé meglepő, hiszen ez a műsortípus a jellegéből adódóan többször felhasználható. Az már érdekesebb, hogy egy gameshow másodjára ilyen eredményt hoz.

A Barátok közt múlt héten gyakorlatilag hozta a csatornaátlagot. A TV2-n A legbátrabb páros ismétlése kicsit alatta maradt, de nem vészesen.

Az RTL Klub hétköznap esti műsorai közül a 8,7 százalékos közönségarányt elérő Showder Klub szerepelt a legjobban, majd – share alapján – Mr. Whiskey (8,1%), A Tanár (7,4%), Isten veled, Magyarország (6,9%), Isten belájkolt (6,9% és 5,1%) és Magnum (5,7% és 5%) a sorrend.

A 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsora a hétfő A mi kis falunk volt, ami 231 ezres nézettséget produkált, majd két RTL-es műsor következik a műsoros toplistán, a vasárnapi Híradó (200 ezer néző) és a keddi Fókusz (177 ezer).

A 18-49 éveseknél a legnézettebb TV2-s műsor a hétfői Tények volt, ami 176 ezer nézőt vonzott, nagyon magas, 24,8 százalékos közönségarány mellett. A csatorna második legnézettebb programja a Bezár a bazár keddi epizódja volt 161 ezer nézővel.

A teljes lakosságnál a hétfői Tények bizonyult a hét legnézettebb műsorának, miután 757 ezres nézőszámot ért el. Második a vasárnapi RTL Híradó volt, 678 ezres nézettséggel.

Az M4 Sport Forma-1 közvetítése is bekerült a tíz legnézettebb műsor közé. A 18-49 éveseknél a tizedik helyen végzett 136 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál pedig hetedik volt a vasárnapi futam, amire 369 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...