Együttműködési megállapodást kötött a WMN.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2019. augusztus 1-től a sales house végzi az exkluzív életmód portál display hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését az ügynökségek irányába.
A 2015-ben D. Tóth Kriszta által alapított oldal több mint 800 ezer olvasót ér el havonta, akik most júniusban együttesen 19 év és 189 napnak megfelelő időt töltöttek el a cikkek olvasásával. (forrás: DKT, 2019. júniusi adatok)
A WMN csatlakozásával így tovább erődösödött az Adaptive női elérése, mely többek között a Családinet.hu, Szülőklapja.hu, Style.hu, Impressmagazin.hu, Pszichoforyou.hu, Secretstories.hu, női tematikus portfólióval összesen közel 1,7 millió egyedi felhasználót szólít meg havonta a magyar médiapiacon. Forrás: DKT – Gemius 2019/06 (15+ belföldi közönség)
Az együttműködés értelmében az Adaptive Media értékesíti a WMN.hu display hirdetési megoldásait.