- Hirdetés -

Egy magyar sorozat és egy hírműsor volt a legnézettebb

|

A 18-49 évesek körében az RTL Klubon futó A mi kis falunk ismétlése, a teljes lakosságnál pedig a TV2-s Tények Plusz vonzotta a legtöbb nézőt. Egy Bud Spencer film és a Forma-1 is beverekedte magát a nézettségi élbolyba.

Az elmúlt héten mindkét nagy kereskedelmi csatorna közönségaránya 0,8 százalékponttal csökkent. Az RTL Klub 12,1 százalékos, a TV2 pedig 8,3 százalékos közönségarányt ért el. Az RTL Klub minden egyes estét megnyert a héten.

Ami a csoportszintű eredményeket illeti, egy héttel ezelőtt azt írtuk, hogy a 18-49 éveseknél és teljes napon átvette a vezetést az RTL Magyarország. Múlt héten is ez volt a helyzet, bár a különbség nagyon kicsi volt (RTL Magyarország: 21,2%, TV2 Csoport: 21%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben szokás szerint ennél erősebb volt az RTL Magyarország, hiszen 26,1 százalékos share-rel zárták a hetet, miközben a TV2 Csoport 22,6 százalékot ért el.

31. hét / 30. hét / 29. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,1 / 12,9% / 11,4%
TV2 – 8,3% / 9,1% / 9,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (31. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Híradó – 17,6% (17,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,3% (15%)
A mi kis falunk – 19,6% (20,5%)
Barátok közt – 11,9% (12%)

TV2
Tények – 14,5% (14%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,8% – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 11,6% (12,6%)
Áll az alku – 8% (8,9%)

A napi műsorok terén az RTL Klubon futó A mi kis falunk továbbra is nagyon jó eredményt, heti átlagban közel 20 százalékos átlagos share-t szállít. Jól teljesít a Fókusz is, a Barátok közt viszont még mindig picit az RTL Klub átlaga alatt téblábol.

A TV2-n megszaporodott a Tények, a törvényi változás miatt a műsor második félóráját mostantól Tények Plusznak nevezik. A két Tények közül a szombati nap kivételével a Tények Plusz ért el magasabb nézettséget és közönségarányt. A Bezár a bazár továbbra is mintegy 40 százalékkal erősebb, mint a TV2 csatornaátlaga. Az Áll az alku viszont a Barátok közthöz hasonlóan kicsivel a csatornaátlag alatt teljesített, hiába adnak belőle új részeket.

A múlt héten más műsor nyert a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál. Az előbbinél A mi kis falunk hétfői epizódja vonzotta a legtöbb, 267 ezer nézőt. A teljes lakosságnál pedig a szintén hétfői Tények Plusz volt a listavezető, 797 ezres nézőszámmal.

Az M4 Sporton közvetített Forma-1 magyar nagydíj is bekerült a legnézettebb műsorok közé. A 18-49 évesek körében 214 ezres nézettséget ért el a verseny, a teljes lakosságnál pedig 572 ezer nézőt vonzott.

A Film+ behúzta a tutit és vasárnap este műsorra tűzték az És megint dühbe jövünk című Bud Spencer – Terence Hill filmet, ami a 18-49 éveseknél a hét ötödik legnézettebb műsorának számított, miután 158 ezer nézőt vonzott, 11,9 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál a film nézettsége 291 ezer volt, a share-je 8,1 százalék. Azaz a fiatalabbak között népszerűbb volt a film, ami egyébként annyira felhúzta a Film+ 18-49-es esti közönségarányát (9,9%), hogy majdnem megverték az anyacsatornájukat (RTL Klub vasárnap este: 10,2%).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...