- Hirdetés -

Ismétlésként is első volt A mi kis falunk

|

Nemcsak a premieradásokkal, hanem az ismétlésekkel is listavezető volt A mi kis falunk. A TV2 legnézettebb műsora a Bezár a bazár és a Tények volt, de jól kezdett nálunk a Hegyi doktor című sorozat is.

Erős hete volt az RTL Klubnak, illetve úgy összességében az RTL Magyarországnak. A legnézettebb RTL-es csatorna közönségaránya 1,7 százalékponttal emelkedett, ezzel párhuzamosan ugyan javított a TV2 is (0,6 százalékponttal a korábbi héthez képest), viszont nőtt a két csatorna közötti differencia. Múlt héten az RTL Klub minden estét megnyert a 18-49 éveseknél.

Csoportszinten a 18-49 éveseknél és teljes napon az RTL Magyarország vezetett 22,8 százalékponttal, ezzel párhuzamosan a TV2 Csoport 21,7 százalékot ért el. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig ennél magasabb volt az RTL Magyarország előnye a TV2 Csoport előtt (27,9 százalék, illetve 23,4 százalék).

Még említést érdemel az is, hogy a Viacom csatornái is jó hetet zártak. Csoportszinten teljes napon 9,1 százalék, főműsoridőben 8,1 százalék volt a share-jük. Ezzel az RTL Magyarország és a TV2 Csoport után markánsan a „harmadik erőnek” számítottak, most nagyon messze volt a Viacomtól a többi csatornaportfólió.

32. hét / 31. hét / 30. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,8% / 12,1% / 12,9%
TV2 – 8,9% / 8,3% / 9,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (32. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Híradó – 18,5% (17,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,4% (15,3%)
A mi kis falunk – 21% (19,6%)
Barátok közt – 12,2% (11,9%)

TV2
Tények – 12,9% (14,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,2% (15,8%)
Hegyi doktor – Újra rendel – 10%
Bezár a bazár – 10,9% (11,6%)
Áll az alku – 9,2% (8%)

Az RTL Klub hétköznap estéinek legerősebb pontja múlt héten is A mi kis falunk ismétlése volt, az átlagban 21 százalékot kitevő közönségarányuk nagyon erős eredménynek számít. A Barátok közt gyengélkedése viszont folytatódott, nem érték el az RTL Klub heti átlagát, pedig a felvezetőműsorra nem lehet panaszuk.

A TV2 a Tények utáni sávban mutatta be a Hegyi doktor című sorozatot. A 10 százalékos első heti share-jük jó kezdésnek számít, pláne, hogy a héten belül növekvő tendenciát mutatott a német sorozat.

A Bazár a bazár ismétlése így a nyár végére mintha már kezdene fáradni, de a 11,6 közönségarányuk még így is jó 30 százalékkal magasabb a TV2 főműsoridős heti átlagánál. Megemberelte magát kicsit az Áll az alku is, csatornaátlag felett zárták a hetet, ráadásul hétfőn – a 18-49 éveseknél – magasabb volt a nézettségük, mint a Bezár a bazárnak, illetve mint az RTL Klubon párhuzamosan futó A tanárnak.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt. A kereskedelmi célcsoportnál a szerdai adásra (274 ezer néző), a teljes lakosságnál a csütörtöki epizódra (699 ezer néző) voltak a legtöbben kíváncsiak.

A TV2 legnézettebb tartalma – a 18-49 éveseknél – a Bezár a bazár szerdai adása volt, ami 147 ezer nézőt ültetett a képernyők elé ebből a célcsoportból. A teljes lakosságnál a vasárnapi Tények végzett a csatorna házi toplistájának élén, ami 641 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...