Az IPG Mediabrands Záprel Zsoltot nevezte ki az IPG Mediabrands Magyarország vezérigazgatójának (CEO). Zsolt szeptembertől csatlakozik a céghez, és vezeti a több mint 100 kiváló szakemberből álló csapatot; közvetlen felettese a szintén frissen kinevezett kelet- és közép-európai régiós CEO, Monika Bronowska lesz.
Az IPG Mediabrands EMEA régiójában végbemenő fejlesztések idején Zsolt fog felelni a magyar piacon az ügyfelek növekedésének biztosításáért és a fenntartható transzformáció elősegítéséért; gondoskodva a jövőképről, az irányok meghatározásáról, valamint az együttműködési és az integrációs lehetőségek egész cégcsoportra kiterjedő kohéziójáról.
Zsolt több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik különféle multinacionális, gyorsan változó piacokon és szoros határidők jellemezte környezetben működő vállalatok vezetésében. Jelentős múltja van kommunikációval foglalkozó vállalkozások fejlesztésében, különösen a digitális átalakítás területén.
Ezt megelőzően senior vezetői pozíciókat töltött be többek között a Deutsche Telekomnál, az IPG kreatív ügynökségénél, a McCannnél, a Liberty Globalnál és az EBRD-nél. A legutóbbi időkben saját vállalkozását vezette, amely média- és szórakoztatóipari társaságok számára nyújtott tanácsadói szolgáltatást a digitális stratégiájuk, a partneri kapcsolataik újjászervezése és az üzleti modelljeik megújítása területén.