Lezárult a Nosalty nyárra meghirdetett, KitchenAD – Főzz meg minket! elnevezésű ügynökségi kihívása. A rendhagyó kreatív verseny kétkörös pályázatára olyan gasztrovideókat vártak, amelyekhez a szerkesztőség által küldött, első blikkre oda nem illő eszközöket – egy harisnyát és egy szemöldökcsipeszt – kellett felhasználni.
A tizenhét jelentkező közül végül tíz ügynökség készítette el és küldte be a kisfilmeket. A győztes csapatot egy nyáresti bulival egybekötött gatheringen jelentette be a napokban a Nosalty. Választásuk végül a Café Communications-re esett, akik a meggyőző fogásokat rengeteg humorral tálalták. Így ők vitték el az első díjat; a főzéssel egybekötött exkluzív céges eseményt, amely során a gasztromagazin vloggerei és szakácsai kitelepülnek hozzájuk, és gondoskodnak majd számukra a kulináris ízorgiáról.
A hangulatos partin az összes pályaművet végignézhették a jelenlévők, de a vendéglátók is bemutatták, ők hogyan komponálták bele videóikba a harisnyát, valamint a szemöldökcsipeszt.