A Z-generáció témáit felkaroló médiafelületet indított Trunk Tamás: a platform inspirátorokat és jelenségeket mutat be itthonról és a nagyvilágból egyaránt. Az úgynevezett remixer generáció a hagyományos média eszközöket használja fel új szemléletmódok és trendek ismertetésére, amely a cégek számára is fontos tájékozódási pontot nyújt.
Bátor, közvetlen, de udvarias és tisztelettudó. Ez a Corporation Z, Trunk Tamás projektjének víziója. A médiafelület célja, hogy a Z-generációt érintő trendeket, inspirátorokat, márkákat, illetve számukra valós példaképeket mutasson be, aktuális trendek és kampányok is billentyűvégre kerülnek.
„Sokat lehet olvasni arról, hogy a fiatalok elfordultak a hagyományos médiától. Az, hogy mi hagyományos, azt egy média felhasználásának mikéntje dönti el. Véleményem szerint, mi a remixer generáció vagyunk, tehát a hagyományos és újszerű eszközök és csatornák keveredése inspiráló hatással van ránk. Ez a rés valami teljesen új és izgalmas keveredést hozhat a számunkra és megalapozhatja azt a generációk közötti kapcsolódást, amelyről már sokszor beszéltem” – magyarázza a Corporation Z ötletgazdája és alapítója Trunk Tamás, más néven Dablty, Z generációs szakértő, aki személyesen kérte fel együttműködésre azokat a tehetséges és inspiráló Z-generációs fiatalokat, akik már elértek valamit a saját területükön.
A hírportálon azok a hírek jelennek meg, amelyek a fiatal, legfőképpen a Z-generáció számára
relevánsak és abban a hangnemben, amely valóban őket tükrözi. “Elszakadunk a leegyszerűsített, görcsösen fiatalosított megközelítéstől. A felületen természetesen felnőtt szakemberek, alkotók és inspirátorok is helyet kapnak. Tehát a Corporation Z egyszerre szól a felnőtteknek és az iránymutató, gondolkodó fiataloknak” – mondja Tamás.
A Corporation Z, amellett, hogy általa a fiatalok valóban hozzájuk szóló és a saját érdeklődésüknek
megfelelő médiatartalmat fogyaszthatnak, a felnőttek is egy más szemszögből ismerhetik meg az
ifjúságot. Trunk Tamás amellett, hogy a fiatal szerzők világképét és szemléletét szeretné megosztani, mindent megtesz majd annak érdekében, hogy a médiafelület a saját értékrendjéhez hű maradjon.
A Corporation Z első márkapartnere a Converse lett, a platform követői között három Converse One Star cipőt sorsolnak majd ki.
A médiafelület már az első anyagokkal nemzetközi vizekre evez. A híres belga, Marcel Hirschert is legyőző síelővel, és egyben a STOKSPORT márkát 19 évesen alapító Dries Van den Broecke-vel beszélget Tamás. A videócsatornán az első interjút a New York Times marketingesével, Pamela Kaupinennel készítette – többek közt – az influenszer világról.