- Hirdetés -

Gyerekeknek segített a UPC Direct

|

A UPC Direct támogatást nyújtott a Messzehangzó Tehetségek Alapítványnak, amely szociokulturálisan nehezebb helyzetből induló gyerekek számára szervez tehetséggondozó programokat és nyári táborokat. Az idei júliusi tábor műhelymunkáiba Grecsó Krisztián és a Greenpeace biológusa is becsatlakoztak.

A UPC Direct műholdas televízió szolgáltató nemcsak a lakossági szórakoztatást tűzte ki céljául, a vállalat filozófiájában a szociális érzékenység is szerepet kap. A vakáció időszaka sok fiatalt különösen fájóan érint, ha szociális helyzetük miatt nem tudnak elutazni, táborozni vagy nyári programokhoz csatlakozni. A Messzehangzó Tehetségek Alapítvány 10 éve azon dolgozik, hogy táboraik keretében egyszerre szakirányú tehetséggondozásban és nyári szórakozásban részesítse a hátrányos helyzetű tehetséges gyerekeket. A UPC Direct pedig szívesen támogatta a kezdeményezésüket idén is.

A júliusi nyári táborok keretében közel 100 fiatalnak szerveztek természettudományos, művészeti és informatikai workshopokat, továbbá önismereti-személyiségfejlesztő táborokat kamaszoknak.

A META táborokban különleges tehetségű gyerekek vesznek részt, akik hátrányos szociális helyzetből érkeznek, ennek megfelelően másfajta oktatási módszertannal is közelítenek az oktatók képzésük során. Az alapítvány tehetségfejlesztő, pszichológus és gyógypedagógus szakembereket kért fel programjai módszertanának kidolgozására. Ebben kiemelt hangsúlyt kap a személyiség fejlesztése, a játékosság és az interaktivitás, és nagyobb figyelmet szentelnek a tábori közösségi atmoszféra kialakításának is.

Jövőképet és szakirányú fejlesztést kapnak

A gyerekek azért is szeretik a META táborait, mert a tehetségük szakirányú fejlesztése mellett igazi nyári szórakozásban lehet részük, és a műhelymunkákat vezető önkéntesek között ismert és a szakterületükön kiemelkedőt alkotó emberekkel találkozhatnak.

Minden évben egy fogalom értelmezése köré épülnek a tábori műhelymunkák. Az idén az egyensúly témájában beszélgettek, kutattak és készültek produkciókkal, alkotásokkal a gyermekek a tehetségműhely vezetőinek útmutatása mellett. A természettudományos tábor résztvevői például az „ökomérleg” nevű társasjáték keretében vizsgálták meg a környezetszennyezés egyes formáit, és megoldásokat dolgoztak ki, amelyekkel a természet és az emberek újra „egyensúlyba” hozhatók lennének.

Nem standard oktatás, nem átlagos gyerekeknek

A META táborzói között olyan szociokulturális helyzetük, nemzetiségi kisebbségi helyzetük, mozgásos vagy érzékszervi eltéréseik miatt hátrányt szenvedő gyerekeket találunk, akik a hátrányos helyzetükön túl a tehetségük révén kiemelkednek társaik közül. A META szakemberei szerint a többségi társadalomba való beilleszkedés nehézségei gyakran vezetnek tanulási zavarokhoz, ami könnyen a különleges tehetségek elvesztéséhez, elsikkadásához vezethet.

A tábor szervezésébe különféle területeken tevékenykedő önkéntesek is becsatlakoznak, köztük például tudósok, oktatók, pszichológusok és művészek.

A UPC Direct harmadik éve támogatja a Messzehangzó Tehetségeket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...