A LEGO Csoport 2019 júniusával záruló első féléves időszak üzleti eredményei szerint az árbevétel 4 százalékkal, 14,8 milliárd dán koronára nőtt az előző év azonos időszakához képest. A fogyasztói értékesítés 5 százalékkal nőtt 2018 első feléhez képest, valamint a márka növelte piaci részesedését is a legjelentősebb piaci területein.
A működési eredmény szilárd 3,5 milliárd DKK volt. Ez 16 százalékos csökkenést jelent 2018 első félévéhez képest, amely a hosszú távú növekedés elősegítését célzó kezdeményezésekbe történő beruházások fokozásáról szóló döntéssel indokolható.
A fogyasztói értékesítés az olyan érett piacokon, mint például az Egyesült Államok és Nyugat-Európa, a növekedés egyszámjegyű volt. A LEGO Csoport növekedése szempontjából meghatározó kínai piac kétszámjegyű növekedést ért el az értékesítés terén.
Az első félévben a legjobban teljesítő témák a házon belül fejlesztett kedvencek és a más márkákkal közös termékek egyvelegéből kerültek ki. Nem fontossági sorrend szerint ezek a LEGO City, a LEGO Creator, a LEGO Friends, a LEGO Ninjago, a LEGO Technic és a LEGO Star WarsTM voltak. A LEGO Marvel Bosszúállók szettek különösen erősen teljesítettek, csakúgy mint a fogyasztói értékesítés növekedéséhez nagyban hozzájáruló A LEGO Kaland 2 készletek.
Bővülés az új piacokon
A LEGO Csoport fokozza beruházásait, hogy növelje globális fizikai és digitális lábnyomát, annak érdekében, hogy világszerte még több gyereket érjen el. A Csoport folytatja a kínai piacon történő beruházását, és azon dolgozik, hogy 2019 végére több mint 140 üzletet nyisson 35 városban.
Továbbá 2020 elején Mumbai-ban is irodát nyit, hogy onnantól kezdve Indiában is növelje jelenlétét.
Az e-kereskedelem és a fizikai kiskereskedelmi élmény megújítása
A Csoport befektet az e-kereskedelmi felületeinek fejlesztésébe, annak érdekében, hogy javítsa a fogyasztói élményt és a kiskereskedelmi partnereknek szánt szolgáltatásait. Továbbá, több mint 70, a LEGO márkanevet viselő üzlet nyílik Kínán kívül 2019-ben, beleértve a decemberben megnyitó, zászlóshajónak számító amszterdami üzletet. Ez lesz a márka ötödik ilyen zászlóshajó üzlete.
Globális erőfeszítés a játékon keresztül történő tanulásért
A LEGO Csoportnak továbbra is az az elsődleges célja, hogy a játékon keresztül történő tanulás a világon minden gyerekhez eljuthasson.