- Hirdetés -

Kiélezetté vált a verseny az RTL Klub és a TV2 között

|

A hét legnézettebb műsora A mi kis falunk volt, de nem lehet felhőtlen az RTL Klub öröme, mert bár több estét nyertek, de a TV2 főműsoridőben még így is nagyon feljött a nyakukra. Csoportszinten a TV2-s csatornák vezetnek.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal nőtt, azonban a TV2-é ezzel párhuzamosan 1,8 százalékponttal erősödött. Így 0,7 százalékpontra csökkent a két legnézettebb csatorna közötti differencia a főműsoridőben és a 18-49 éveseknél.

Az esték többségét az RTL Klub nyerte, a TV2 csütörtökön és vasárnap tudott magasabb share-t elérni, mint a fő konkurensük. Ami sokat lendített a TV2 heti eredményén, az az erős vasárnapi főműsoridős közönségarányuk (16,8 százalék) volt.

Csoportszinten a TV2-s csatornák érték el a legjobb share-t. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 Csoport 27 százalékos, az RTL Magyarország 26,2 százalékos közönségarányt produkált. A 18-49 éveseknél és teljes napon pedig a TV2 Csoport 24,2 százalékos, az RTL Magyarország pedig 21,4 százalékos eredményt tudott felmutatni.

36. hét / 35. hét / 34. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,4% / 12,8% / 10,6%
TV2 – 12,7% / 10,9% / 8,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (34. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Barátok közt – 8,3%
Híradó – 17,2% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,3%
Drága örökösök – 16,8%
Love Island – 10,6% – hétfőtől vasárnapig
Barátok közt ismétlés – 6,6%

TV2
Anya – 6,8%
Tények – 14,2% – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,1%
Ázsia Expressz – 14,5%
Kapd el, ha tudsz – 9,9%
Extrém Activity – 6,1%

Az RTL Klubon a csatornaátlag felett teljesített – szokás szerint – a Fókusz és a Drága örökösök. A TV2-n pedig hasonlóan jó eredményt szállított az Ázsia Expressz második évada.

Aminek nem örülhetnek az RTL-nél, az a Love Island első teljes hete, hiszen a műsor 10,6 százalékos heti share-je finoman szólva sem számít erős kezdésnek. Ettől függetlenül azért még nem kell leírni a műsort, hiszen a jellegéből adódóan épülhet a nézőszáma.

A TV2-n a Kapd el, ha tudsz 9,9 százalékos share-t ért el heti átlagban, ami szintén a csatorna átlaga alatti eredmény, még akkor is, ha a hétköznap esti közönségarányukhoz (11,9 százalék) viszonyítjuk.

A múlt hét nagy újdonsága volt, hogy a Barátok közt premieradásait áttették az esti Híradó előtti sávba, de fél 11 táján meg is ismételték a sorozatot. Ahogy a fenti adatokból is látszik, kiugróan jó eredményt egyik sugárzási időpontban sem értek el. A délutáni sávban ugyan heti átlagban jobb share-t ért el a Barátok közt, mint a vele szemben a TV2-n futó Anya című török sorozat, de csütörtökön és pénteken nyerte a sávot a TV2-s sorozat.

Érdemes megnézni, hogy miként alakult a Barátok közt nézőszáma a korábbi héthez képest. A „költöztetés” előtt a 18-49 éveseknél átlagosan 146 ezres, a teljes lakosságnál 580 ezres nézettséggel futott a szappanopera egy-egy epizódja.

Múlt héten ez a délutáni adás esetében 50 ezer (18-49 évesek) és 272 ezer (teljes lakosság) nézőt jelentett. Az esti ismétlésnél pedig átlagosan 61 500 (18-49 évesek), illetve 233 ezer nézőt (teljes lakosság).

Azaz amennyiben a Barátok közt napi két epizódjának az átlagos nézőszámát összeadjuk, akkor mindkét célcsoportnál alacsonyabb eredményt kapunk, mint a korábbi héten.

A múlt hét legnézettebb műsora A mi kis falunk volt a 18-49 éveseknél (350 ezer néző) és a teljes lakosságnál is (948 ezer néző). Az RTL Klub második legnézettebbjének a Drága örökösök bizonyult. A kereskedelmi célcsoportnál a szerdai epizód (234 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi adás (714 ezer néző) teljesített a legjobban.

A TV2 legnézettebb műsora a vasárnapi Sztárban sztár leszek című műsor volt, ami a 18-49 éveseknél 296 ezres, a teljes lakosságnál 919 ezres nézettséggel futott. A csatorna házi toplistájának második helyén a 18-49 éveseknél a vasárnapi Ázsia Expressz áll 219 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a TV2 egy másik vasárnapi műsora volt a második, méghozzá a Tények, ami 762 ezres nézőszámot ért el.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

Nézettség

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

Nézettség

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...