- Hirdetés -

Állati kampány az E.ON-tól

|

A megszokott iránytól innovatívan eltér az E.ON szeptember elején induló új márkakampánya. Az energiaszektor általában a funkcionális, technikai megoldásokra helyezi a hangsúlyt, kevésbé az emberi, felhasználói oldalra, az E.ON szerint azonban az új termékek már többet nyújtanak az ügyfeleinek annál, minthogy csak áram van a konnektorban. Egy épület modern hűtése-fűtése, az elektromos autók minél egyszerűbb töltése, a napelemes rendszerek terjesztése mind kényelmesebbé teszik életünket, így lesz az energiából élmény.

Az energia már olyannyira a mindennapjaink része, hogy szinte észre sem vesszük a jelenlétét, csak élvezzük az általa nyújtott előnyöket. Egy modern, innovatív energiaszolgáltató felé mára az ügyfelek elvárása, hogy ne csak áramot és gázt kínáljon, hanem olyan megoldásokat, melyekkel kényelmesebbé és energiatudatosabbá tehetik mindennapjaikat.

Az E.ON a kampány részeként készült filmben, illetve a kapcsolódó kreatív anyagokban megmutatja az élet mindennapi pillanatain keresztül, hogy a leghétköznapibb eszközeink mind energiával működnek, és élmény használni őket, legyen szó akár egy fűnyíróról vagy robotporszívóról. Emellett azt az üzenetet is átadja, hogy az E.ON új termékeivel, szolgáltatásaival kényelmet ad ügyfeleinek a mindennapokhoz. A spotban nemcsak a különböző korosztályokat képviselő emberek, egy lakóközösség tagjai, hanem kisállataik is élvezik az otthon energiáját és az E.ON új termékeit (elektromosautó-töltő, napelemes rendszer, klíma), miközben a jól ismert The Power című, mára klasszikussá vált Snap sláger diktálja a ritmust és ad energiát a videónak.

„Ezt a kampányt élmény volt összeállítani, hiszen a főszereplők igazán nyitottak voltak az élményekre. Kevés házi kedvenc tudja jobban egy cicánál vagy egy kutyánál, hogy mi az igazán kényelmes otthonainkban. De az állatok játszani is szeretnek: akár egy robotporszívózásból vagy a klímaberendezésből is élményt tudnak csinálni. Hétköznapi szituációkban mutatjuk meg azokat a pillanatokat, amelyekkel az energia egyszerűbbé és kényelmesebbé varázsolja életünket” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

A „Velünk élmény az energia, és állatira kényelmes” üzenettel futó televíziós spot egy 30 másodperces és két 15 másodperces verzióban érkezik a tévéképernyőkre szeptember 9-től. A közösségi médiára egy 40 másodperces vágat is készült. A kampányban szereplő termékekről, szolgáltatásokról – E.ON E-flotta, E.ON Komfort Klíma, E.ON Komfort Kazán és E.ON Solar napelemes rendszer – állatos kreatívok készültek, amelyekkel óriásplakátokon és citylight felületeken is találkozhat a közönség. A kampány részeként digitális hirdetések, illetve intenzív közösségimédia-hirdetések futnak majd, emellett PR támogatást is kap a tévéreklám: életmód műsorokban, illetve online felületeken, natív cikkekben mutatják meg az energia „állatira kényelmes” oldalát az olvasóknak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...