- Hirdetés -

Megint nyert egy hetet A mi kis falunk

|

Viszont nem sokkal maradt le tőlük a Sztárban sztár leszek című TV2-s produkció. Az RTL Klubon bár javított, de még mindig csatornaátlag alatt teljesített a Love Island, a TV2-n pedig a Kapd el, ha tudsz hozott csatornaátlag alatti eredményt.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy meglehetősen közel került a TV2 az RTL Klubhoz. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pusztán 0,7 százalékpontot tett ki az RTL Klub előnye. Az elmúlt héten egy kicsit rákapcsolt az RTL Klub, 0,4 százalékponttal nőtt a share-jük, a TV2-é pedig 0,9 százalékponttal csökkent. Így már kereken 2 százalékpont volt a két legnézettebb csatorna közötti különbség.

Az esték többségét az RTL Klub nyerte. A TV2 pénteken volt erősebb, bár csak kis differenciával (13,3% vs. 13,2%), vasárnap pedig egyértelműbb előnnyel nyerte az estét a TV2 (14,6% vs. 11,4%).

Csatornacsoportok terén a 18-49 éveseknél és teljes napon továbbra is a TV2 Csoport vezet 23,7 százalékkal, az RTL Magyarország csatornái 22,5 százalékot értek el. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont fordítani tudott az RTL: a televíziók összességében 27,7 százalékos share-t produkáltak, miközben a TV2-s csatornák 26,6 százalékot.

37. hét / 36. hét / 35. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,8% / 13,4% / 12,8%
TV2 – 11,8% / 12,7% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (37. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8% (8,3%)
Híradó – 18,3% (17,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,5% (16,3%)
Drága örökösök – 17,6% (16,8%)
Love Island – 11,6% (10,6%) – hétfőtől vasárnapig
Barátok közt ismétlés – 7,6% (6,6%)

TV2
Anya – 8,3% (6,8%)
Tények – 13,8% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,9% (16,1%)
Ázsia Expressz – 15% (14,5%)
Kapd el, ha tudsz – 8,8% (9,9%)
Extrém Activity – 7,2% (6,1%)

Az RTL Klub estéinek három tartóoszlopa továbbra is a Híradó, a Fókusz és a Drága örökösök. Mindegyik erős, az RTL Klub heti átlagát meghaladó eredményeket szállított múlt héten is. A minden egyes este műsorra tűzött Love Island heti átlaga egy százalékpontot erősödött, de még ezzel is bő két százalékponttal a csatornaátlag alatt maradtak.

A Love Island átlaga egyébként egy eléggé hullámzó hetet takar. Szerdára és csütörtökre ugyanis egész megcombosodott a műsor, 14 és 14,5 százalékos share-t értek el. Utána viszont a pénteki, de főleg a hétvégi adások már ennél jóval gyengébb eredményt hoztak.

Az elmúlt két hét alapján a Barátok közt Híradó előtti sávba pakolása és késő esti ismétlése nem tűnik egy sikertörténetnek. Múlt héten a délutáni adás nyolc százalékos, az esti ismétlés 7,6 százalékos átlagot hozott. Ráadásul a délutáni epizódokat 3:2 arányban verte a TV2-n ugyanekkor futó Anya című sorozat.

A Barátok közt délutáni ismétlése a 18-49 éveseknél átlagosan 45 ezer, az esti 72 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál ugyanez 285 ezer és 228 ezer nézőt tett ki. A korábbi héthez viszonyítva ez a 18-49 éveseknél a délutáni adásnál csökkenést, az estinél viszont növekvő nézettséget jelent. A teljes lakosságnál pont fordítva történt: a délutáni nézettség nőtt, az esti csökkent.

Összességében a korábbi héthez képest kicsit javított a sorozat, de amennyiben összeadjuk a premier és az ismétlés nézettségét a 18-49 éveseknél (117 ezer) és a teljes lakosságnál (513 ezer), akkor még mindig alacsonyabb számokat kapunk, mint az utolsó olyan héten, amikor a főműsoridőben volt a premier (heti átlagban 146 ezer, illetve 580 ezer néző).

A TV2 esetében az Ázsia Expressz kereken 15 százalékos heti share-t ért el. Ez növekedés a korábbi héthez viszonyítva, valamint jóval magasabb eredmény a TV2 átlagánál. A Kapd el, ha tudsz esetében már nem ilyen jó a helyzet. 1,1 százalékpontot rontottak és a 8,8 százalékos share-jük alulról figyeli a csatornaátlagot. Bár azt meg kell jegyezni, hogy a pénteki adás már jobb, 11,5 százalékos közönségarányt hozott.

A legnézettebb műsor címmel továbbra is A mi kis falunk büszkélkedhet. A kereskedelmi célcsoportnál 375 ezren, a teljes lakosságnál 925 ezren kísérték figyelemmel az RTL Klub sorozatát.

A hét második legnézettebb műsorát a TV2 sugározta: a vasárnapi Sztárban sztár leszek a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is bronzérmes lett. Előbbinél 302 ezres, utóbbinál 921 ezres nézettséggel futott a műsor. Ez különösen jó eredmény annak fényében, hogy az RTL Klub is erős tartalommal készült vasárnapra. A 22 százalékos share-t hozó Sztárban sztár leszekkel szemben a Házasodna a gazda 13,4 százalékot, a Jófiúk című sorozat pedig 12,7 százalékot ért el.

Bejutott egy M4 Sport közvetítés is a műsoros toplistára. A múlt hétfői Magyarország-Szlovákia labdarúgó-mérkőzésre a 18-49 évesek közül 195 ezren, a teljes lakosságból 506 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség 2019_37het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség 2019_37hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...