Megváltozott a Video Academy részvételi díja, most féláron lehet bejutni a Google és a Marketing&Media magazin által szervezett eseményre. A rendezvényen a Google szakértői mellett hazai influencerekkel is találkozhatnak az érdeklődők.
Október 17-én rendezik meg a Video Academy-t, aminek résztvevői többek között megtudhatják, hogy milyen a hazai YouTube-közönség, milyen kampány lehet sikeres a videómegosztón és hogyan lehet úgy reagálni a megváltozott fogyasztói igényekre, hogy közben a márkák hagyományos értékeit is megtartsák a cégek.
A program részeként a hazai influencer élet meghatározó szereplőivel is találkozhatnak a résztvevők. Ott lesz Kárpáti Rebeka modell-influencer, aki a közösségi médiás aktivitása mellett több tévésorozatban is szerepelt. Részt vesz a kerekasztal-beszélgetésen egy igazi TikTok-sztár Whisper Ton, aki természetesen a YouTube-on és Instagramon is aktív és Bánki Beni slammer, influencer és műsorvezető is.
Az online videós tartalmak népszerűsége és ezzel együtt jelentősége töretlenül nő, így a márkák számára is kulcskérdéssé válik, hogyan tudnak olyan videókat készíteni, amelyekkel kitűnnek a tömegből és hatékonyan tudják elérni a célcsoportjukat. A Google és a Marketing&Media magazin által szervezett Video Academy ehhez nyújt segítséget. A workshop elsősorban olyan marketingszakembereknek szól, akik sikeresebb videós tartalmakat és kampányokat szeretnének futtatni online platformokon. De izgalmas lehet mindenkinek, aki szeretne képben lenni a legújabb videós trendekről.
A rendezvény során olyan témák kerülnek terítékre, mint például a videó szerepe az online marketingben, a márkaismertség hatékony növelése videós megoldásokkal, vagy éppen az, hogyan tud egy brand skálázható módon együttműködni az influencerekkel.
A programon résztvevők megismerkedhetnek a Google által készített, több mint 5000 videós kampány adatait elemző big data felmérés eredményeivel, illetve egy kerekasztal-beszélgetés keretében az influencerekkel való hatékony együttműködés összetevőiről beszélnek majd a szakértők.
Az esemény része lesz egy kétórás videós workshop is, melynek végeztével a résztvevők egy konkrét tervet állítanak össze saját márkájukra szabva, hogy mely csatornákon, milyen emberek számára, milyen videóstratégiát érdemes készíteniük, s hogy annak sikerességét milyen mérési és performansz indikátorok mentén érdemes megítélniük.
A Video Academy október 17-én, 13 órától lesz a helyszín pedig a HubHub lesz (Budapest, 1061, Király utca 26.). Jelentkezni a linda.lazar@marketingmedia.hu e-mail címen, vagy az esemény honlapján található regisztrációs űrlapon keresztül lehet.