Nem tartja meg a UPC márkát a vezetékes szolgáltatásoknál a Vodafone, a társaság jövő áprilistól egységes brand alatt értékesíti valamennyi megoldását – tudta meg a HWSW.
A portál beszámolója szerint jövő áprilistól megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márka ernyője alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait. A HWSW-nek Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója beszélt az ismert márka kivezetéséről.
Ha nem is ilyen gyorsan, de közép távon mindenképpen várható volt változás a márkanév kapcsán, ugyanis a UPC eredeti tulajdonosa, a Liberty Global csak három évre adott engedélyt a Vodafone-nek, hogy használja ezt a nevet.
Mint arról az mmonline.hu is beszámolt a Liberty Global több európai érdekeltségét – köztük jelentős német kábelszolgáltatót, valamint a UPC Magyarországot – egy 18,4 milliárd eurós ügylet keretében adott el a Vodafone-nak. A két cég között tavaly tavasszal jött létre a megállapodás, azonban a versenyhatósági vizsgálat miatt a fúzió elhúzódott, itthon csak augusztus elején jelentették be, hogy a Vodafone lezárta a UPC Magyarország beolvasztását és 100 százalékos tulajdonosa lett a cégnek.
Magyarországon a UPC a legnagyobb kábelszolgáltatónak számít, és az ügylet egyik érdekessége, hogy a cég a mobilpiacon is megjelent, igaz nem hasítottak ki komoly szeletet ebből a szegmensből. A HWSW beszámolója szerint a UPC Mobil díjcsomagokat nem értékesítik tovább.
A Vodafone szeptember első napjaiban mutatta be a már a két cég ügyfeleinek szóló, közös, kedvezményes ajánlatokat.