- Hirdetés -

Szeptemberben is piacvezető a TV2 Csoport (x)

|

A TV2 idei legmagasabb közönségarányát érte el szeptemberben (18-59), a TV2 Csoport pedig magabiztosan megőrizte piacvezető szerepét 24,6%-os közönségarányával (18-59). A vasárnap esték rendre a Sztárban Sztár leszek! adásainak kiugró győzelmével zárultak. (x)

A TV2 Csoport jelentős előnnyel zárta a szeptembert: 24,6%-os közönségarányt ért el, míg az RTL Magyarország 22,1%-ot mondhatott magáénak a 18-59 éves lakosság körében. A TV2 Csoport kábelportfóliója együttesen 15,6%-os közönségarányt ért el, s így szintén fölénnyel zárta a szeptembert az RTL Magyarország kábelcsatornáinak 13,0%-os közönségarányával szemben (18-59, egész napra vonatkozó Live + As Live adatok).

Szeptemberben a TV2 is igen jó hónapot zárt, hiszen az idei évben eddigi legmagasabb közönségarányát (9,0%) tudta elérni a 18-59 éves korosztályban (egész napra vonatkozó Live + As Live adatok). A TV2 szeptemberi kimagasló eredményeihez nagyban hozzájárultak az újonnan indult őszi saját gyártású műsorok: a Sztárban Sztár leszek!, az Ázsia Expressz 2, a Kapd el, ha tudsz!, továbbá a már jól ismert infotainment műsorok: a Tények és a Tények Plusz.

A vasárnap esték szeptemberben rendre a Sztárban Sztár leszek! adásainak kiugró győzelmével zárultak. A műsor hétről hétre rengeteg tévénézőt ültetett a képernyők elé: egy-egy adása átlagosan 912 ezer főt ért el a 18-59 éves korosztályon belül, közönségarány tekintetében pedig átlagosan közel 7 százalékponttal magasabb eredményt (20,3% SHR) tudott elérni eddigi 5 adásával, mint a konkurens kereskedelmi csatorna azonos idősávban futó programjai (Híradó, Házasodna a gazda, Jófiúk a Sztárban Sztár leszek! idősávjában: 13,4% SHR, szeptember 5 vasárnapjának átlaga alapján, 18-59, Live + As Live adat).

A Sztárban Sztár leszek! …a javából szombat esti adásai szintén jól szerepeltek, ugyanis közönségarány tekintetében mind a négy szombaton nyerni tudták saját idősávjukat a konkurenssel szemben a 18-59 évesek körében (a műsor idősávjának átlaga a négy szombat alapján: 12,5% SHR, RTL Klub azonos idősávja: 10,7% SHR).

A vasárnap esték sikeréhez az Ázsia Expressz 2 Különkiadásai is nagyban hozzájárultak, hiszen a heti versenyt összefoglaló epizódok közönségarány (SHR%) és 1 percre jutó átlagos nézőszám (AMR) tekintetében is magasan felülmúlták a vele szemben futó Jófiúk és Love Island műsorokat a 18-59 éves korosztályban a hónap mind az öt vasárnapján (Ázsia Expressz 2 vasárnapi különkiadásainak átlaga: AMR: 284.040 fő, 13,0% SHR; RTL Klub azonos idősávja: AMR: 227.994 fő, 10,4% SHR).

A Mozi+ továbbra is őrzi előkelő helyét a kábelcsatornák rangsorában a 2. legnézettebb magyar nyelvű filmcsatornaként. A szeptemberi főszezont a Mozi+ is kiemelkedő teljesítménnyel tudta zárni az erős verseny ellenére: főműsoridőben 4,2%-os közönségarányával idei második legmagasabb havi eredményét érte el a januári 4,4%-os SHR%-je után. Főműsoridőben sugárzott filmjei közül a Halálos iramban 7. epizódja 8,6%-os, a Jurassic World pedig 7,2%-os kiemelkedő közönségarányt ért el a 18-59 éves korcsoportban.

Szintén sikerrel futnak a Moziverzumon szerda este 9 óra után a Para Szerda horror-klasszikusai, melyek közül a Sikoly 4. szept. 25-én 2,5%-os, a Fűrész 5. szept. 4-én 1,8%-os közönségarányt tudott elérni (18-59).

A TV2 Csoport sportcsatornáin a nagy futballbajnokságok élő közvetítései szintén kiemelkedő sikereket értek el szeptemberben a tévénézők körében. A Spíler2 TV-n a hónap legnézettebb sportműsora a Bajnokok Ligája szeptember 18-án este főműsoridőben élőben sugárzott Paris Saint-Germain – Real Madrid mérkőzése volt (4,3% SHR), melyet a spanyol bajnokság, a LaLiga szeptember 28. esti Atlético de Madrid – Real Madrid élő közvetítése követett a rangsorban (3,6% SHR). A Spíler1 TV legnézettebb szeptemberi sportműsora az angol bajnokság, a Premier League szeptember 30-i Manchester United – Arsenal mérkőzése volt (3,0% SHR), amelyet szintén élőben láthattak a nézők.

A TV2 Csoport digitális területen is sikeres hónapot tudhat magáénak. A szeptember 1-30. időszakot vizsgálva a valós felhasználó (RU) adatait tekintve a TV2 Csoport 23 napon tudott piacvezetővé válni. (x)

Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás, 18-59, Live + As Live adatok

Online adatok forrása: Gemius Rating (2019. szeptember 1-30.)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...