Milyen a sikeres YouTube kampány, hogyan készítik a videókat az influencerek, mik a legújabb videós trendek – ez mind kiderül jövő héten a Video Academy-n. A Google és a Marketing&Media közös szervezésében megvalósuló rendezvény résztvevői egy workshop keretében saját márkájukra szabott videóstratégiát is összeállíthatnak.
Becslések szerint jövőre már a teljes internetes forgalom 80 százalékát videók adják majd, a legnagyobb videómegosztó portálra pedig már most is közel 40 órányi anyagot töltenek fel a felhasználók percenként. Az online videós tartalmak népszerűsége és ezzel együtt jelentősége töretlenül nő, így a márkák számára is kulcskérdéssé válik, hogyan tudnak olyan videókat készíteni, amelyekkel kitűnnek a tömegből és hatékonyan tudják elérni a célcsoportjukat.
A Google és a Marketing&Media magazin által szervezett Video Academy ehhez nyújt segítséget. A workshop elsősorban olyan marketingszakembereknek szól, akik sikeresebb videós tartalmakat és kampányokat szeretnének futtatni online platformokon. De izgalmas lehet mindenkinek, aki szeretne képben lenni a legújabb videós trendekről.
A rendezvény során olyan témák kerülnek terítékre, mint például a videó szerepe az online marketingben, a márkaismertség hatékony növelése videós megoldásokkal, vagy éppen az, hogyan tud egy brand skálázható módon együttműködni az influencerekkel.
A programon résztvevők megismerkedhetnek a Google által készített, több mint 5000 videós kampány adatait elemző big data felmérés eredményeivel, illetve egy kerekasztal-beszélgetés keretében az influencerekkel való hatékony együttműködés összetevőiről beszélnek majd a szakértők.
Az esemény része lesz egy kétórás videós workshop is, melynek végeztével a résztvevők egy konkrét tervet állítanak össze saját márkájukra szabva, hogy mely csatornákon, milyen emberek számára, milyen videóstratégiát érdemes készíteniük, s hogy annak sikerességét milyen mérési és performansz indikátorok mentén érdemes megítélniük.
A Video Academy október 17-én, 13 órától lesz a helyszín pedig a HubHub lesz (Budapest, 1061, Király utca 26.) és most féláron érhetők el a belépők. Jelentkezni a linda.lazar@marketingmedia.hu e-mail címen, vagy az esemény honlapján található regisztrációs űrlapon keresztül lehet. A rendezvényről további részletek itt olvashatók.