Egyértelmű következtetések, és az ezt felismerők tudatossága, büszkesége áll a Flip új kampányának középpontjában. Például az, hogy nem köt a hűségidő, ha nincs hűségidő. Vagy ha nincs apróbetű, nem is kell azt keresni. És ha nem kerül sokba egy telekommunikációs csomag, akkor nem kell sokat költeni rá. A kampányában a márka ezúttal is a tudatos, jó döntés meghozására buzdít.
A tautológia segítségével ad hangsúlyt fő üzeneteinek új kampányában a Flip. Tulajdonképpen kétszer mondja el, amit fontosnak tart kiemelni az ajánlatával kapcsolatban. Azt, hogy náluk nincs se hűségidő, se apróbetű, és hogy remek áron adják szolgáltatásukat. Az egyértelmű következtetések, és az ezt felismerők tudatossága, büszkesége kerül így a középpontba.
„A tautológia tökéletes eszköz arra, hogy nyomatékot adjunk a mondandónknak, és annak, hogy miért érdemes Flipre váltani. Ez adja a gerincét a kampányunknak. És mivel a Flip márka alapja, hogy mindig arra törekszünk, hogy húzzunk valami váratlant, valami meglepőt, ez a törekvés ezúttal is megjelenik a kampány filmjeiben. Mindegyikben látható egy-egy geg, vagy ahogy mi hívjuk, Flip-moment, ami a Flipre váltást szimbolizálja, és megmutatja azt, hogy mi ennek az előnye az ügyfélre nézve. Három ilyen előnyt emelünk ki három rövid filmben” – mondta Endersz Frigyes, a Flip vezetője.
A filmek szereplője ugyanaz, és alapvetően a szett is állandó, csak kiegészítőkben különbözik. Mivel kizárólag online lesznek hirdetve, a forgatás előkészítésekor kifejezetten figyeltek a felületre jellemző adottságokra, és arra, hogy ezeknek megfelelő képi világot és dramaturgiát alkossanak.
A médiamixben az online hirdetéseken túl fontos szerepe van az OOH eszközöknek is. Nagy számú billboard és citylight felület erősíti a fő üzenetet, valamint liftreklámok, lépcsőházi plakátok, bolti reklámok és szórólapok is megszólítják a potenciális ügyfeleket. A kulcsvizuálon a filmek főszereplője látható egy-egy látványos, a filmből visszaköszönő eszközzel a kezében, mint például az óriás nagyító vagy óriás toll.