- Hirdetés -

Kemény nézettségi verseny a tehetségkutatók között

|

A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek volt a hét legnézettebb műsora. Mindkét produkció nézőszáma megugrotta az egymilliót, ami manapság már ritkaságszámba megy.

Kisebb elmozdulás történt múlt héten a két legnézettebb kereskedelmi csatorna versenyében. Az RTL Klub heti főműsoridős közönségaránya 14,9-ről 15,1 százalékra nőtt, a TV2-é pedig 12,4-ről 11,9 százalékra csökkent. A két csatorna közötti differencia így heti szinten 3,2 százalékpontot tett ki.

Hétfőtől szombatig az estéket az RTL Klub nyerte, a vasárnapi főműsoridő pedig a TV2-é volt. A hét utolsó napján a TV2 17,1 százalékos, az RTL Klub 10,5 százalékos főműsoridős közönségarányt ért el. Az RTL Klub legerősebb estéje a szombat volt, amikor 22,7 százalékos share-t hoztak össze a TV2 11,6 százalékával szemben.

40. hét / 39. hét / 38.hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,1% / 14,9% / 13,9%
TV2 – 11,9% / 12,4% 11,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (40. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 9,3% (8,2%)
Híradó – 17% (18,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,1% (16,2%)
Drága örökösök – 17% (17,8%)
Love Island – 13% (12,5%) – hétfőtől vasárnapig
Barátok közt ismétlés – 5,6% (8,1%)

TV2
Anya – 7,3% (7,2%)
Tények – 13,3% (13,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,9% (16%)
Ázsia Expressz – 13,8% (14,9%)
Kapd el, ha tudsz – 6,7% (7,4%)
Extrém Activity – 6,1% (5,9%)

Az RTL Klubon a Drága örökösök továbbra is bőven megugrotta az RTL Klub heti átlagát. A Fókusz pedig pont hozta a csatornaátlagot, illetve a televízió hétköznap esti átlagos share-jénél (14,4 százalék) jobb eredményt értek el.

A Love Island a korábbi héthez képest fél százalékpontot erősödött és már 13 százalékos heti átlagnál jár a műsor. A 18-49 éveseknél mért átlagos nézettségük ennél nagyobb mértékben nőtt: 158 ezerről 171 ezerre.

A Barátok közt délutáni adása kicsit erősödött, az esti ismétlés viszont nagyon gyenge hetet zárt: az átlaguk csak 5,6 százalékot tett ki, de ezen belül például a hétfői adás csak 3,8 százalékot ért el.

A TV2-n hétköznap esténként a két Tények mellett az Ázsia Expressz produkált átlag feletti eredményt. A Kapd el, ha tudsz eredményei viszont tovább romlottak.

Az RTL Klubon elindult az X-Faktor, amire egy meglepő húzással reagált a TV2, ugyanis párhuzamosan nem filmet, hanem egy Sztárban sztár leszek extra adást adtak. Ugyan még így is bőven nyerte a sávját az X-Faktor, de ezzel a megoldással a TV2 sem járt rosszul. Egyrészt valamennyit rontottak az X-Faktor eredményén (tavaly 34 százalékos share-rel indult a tehetségkutató, idén 29,5 százalékkal), másrészt a 12 százalékos Sztárban sztár leszek révén megtartottak annyi nézőt, hogy az esti share-jük jobb lett, mint a hétköznapjaik átlaga.

A legnézettebb műsorok terén kettős győzelem született. A 18-49 éveseknél az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb produkciójának a maga 461 ezres nézőszámával. A teljes lakosságnál kerek egymilliós nézettséget hozott össze az X-Faktor. Azonban a teljes lakosságos toplista első helyéhez ez nem volt elegendő, ugyanis múlt vasárnap a TV2-n a Sztárban sztár leszek 1,16 milliós nézőszámot ért el.

Még említést érdemel az RTL Klub Házasodna a gazda című műsora is, ami a 18-49 éveseknél a csatorna harmadik legnézettebbje volt (az X-Faktor és a Drága örökösök után), 227 ezer nézővel és 14,5 százalékos share-rel. Ráadásul úgy, hogy velük szemben a TV2 legerősebb produkciója futott. Az utánuk következő Jófiúkra már nem tudták átörökíteni ezt a jó eredményt, ugyanis a rendőrös vígjátéksorozat legutóbbi adása csak 9,5 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportnál.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:


A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség 2019_40hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...