Dimitri Maexet nevezte ki globális CEO-jának az IPG Mediabrands performance marketing ügynöksége, a Reprise. Közvetlenül ezt megelőzően Maex a Reprise globális COO-ja volt.
Érkezésétől a Reprise komplex szolgáltatásainak további erősödését és a fejlesztések felgyorsítását várják különös tekintettel a kereső (SEM és SEO), a fizetett közösségi megjelenések és az e-commerce megoldások terén, ahol a Reprise az IPG Mediabrands nagy ügynökségi márkáit, a UM-et és az Initiative-ot is támogatja.
A tavalyi évben az IPG Mediabrands úgy döntött, hogy Reprise név alatt egységesíti a globális digital performance ügynökségeit és ehhez komoly, network erőforrásokat is rendel. Világszinten ez érintette a közösségi médiában meghatározó Society-t vagy a mobil marketingben úttörő Ansible-t, míg hazánkban a Digital Media Best Practice-en 2017-ben győztes Fastbridge-et. Utóbbi a hazai Reprise kreatív divíziójaként működik tovább 2018. januárja óta.
A Reprise kifejezetten a performance marketing megoldások specialistája az IPG Mediabrands-en belül, így digitális stratégiai, search, marketing automatizációs, e-commerce és in-store konverziós megoldásokkal segíti hirdetőit és a hálózat többi ügynökségét, így itthon a UM-et és Initiative-ot.