- Hirdetés -

Nemzetközi sztárparádét ígér a BrandFestival

|

Nemzetközi top speakerek váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán november 20-21-én a Budapest Music Centerben. Több mint 100 előadó, negyedrészt nemzetközi szakember boncolgatja a következő generációt érintő kérdéseket, jelenségeket. Itt lesz többek között a TrendWatching, a Sound Agency, a Wieden + Kennedy, a The Plastic Bank, az R/GA London, a Burger King, a McKinsey, a Financial Times, az Intel Sports Group és a The Martin Agency.

A BrandFestival programja a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait. A rendezvény célja, hogy a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, interkulturális közegbe kerüljön a látogató.

Itt lesz többek között Indy Saha, a Mckinsey & Company, experience design szakértője, Lexi Jarman, a Financial Times tartalomigazgatója, Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája és az R/GA London ügynökség képviseletében Iain Preston.

További top speakerek:

A kommunikációs szakma orákuluma: Iain Preston

A digitális innovátorként számon tartott, londoni ügynökség, az R/GA ügyfélkapcsolati igazgatója az adat-vezérelt marketingen és mesterséges intelligencián alapuló „Transformation at Speed” márkaanalitikáról tart előadást. A többszörös „Digital Innovation Agency of the Year” nyertes R/GA nevéhez fűződik többek között az Advertising Age által a 21. század legjobb reklámalkotásai közé beválogatott Nike+ kampányuk. Olyan brandeket találunk ügyfélpalettájukon, mint a Siemens, a Heineken, a McDonald’s, az Emirates, a Guinness, a Hyundai vagy a Google.

Hatalmas innovációnak számított a Nike számára a „millenniumi generáció” bevonására kivitelezett Air Jordan kampányuk, az A/R Jordan, a világ első Snapchat kereskedelmi augmented reality hirdetési megoldása.

A 2019-es Cannes-i Reklámfesztivál sztárja: Marcelo Pascoa

A Burger King nemzetközi marketing vezetőjeként, a márka olyan merész, bátor és innovatív kampányairól fog majd mesélni, amelyekkel sikerült felépíteni az étteremlánc hírnevét. A brand komoly sikertörténettel bír a Cannes-i reklámfesztiválon, ugyanis 1969 óta közel 80 díjat zsebelt be. A 2019-es Cannes Lions egyik leginkább emlegetett programeleme, a Burger King által tartott „Survivor’s Guide to the Adpocalypse” volt. Két Grand Prix-t és egy Titanium Grand Prix-t gyűjtött a „Whopper Detour” kampányuk, melyben egy geo-targetált mobil kupon segítségével a riválistól magukhoz irányították a vásárlókat.

Colin Kaepernick kampány stratégája: Martin Weigel

A W+K amszterdami reklámalakulatának stratégiai látnoka. Reklámgourmand és káosz-scenario elkötelezett, aki New York-tól Amsterdam-ig, a wc-papírtól a gyémántig szinte mindenre alkotott már stratégiát. A W+K Amszterdam portfoliójába olyan nemzetközi márkák tartoznak, mint a Nike, a Heineken, a Corona, az Airbnb, a Milka, a Moncler, a Facebook vagy az Instagram. Összeszámolni is nehéz, hogy hány nagyszerű, energikus és látványos kampányuk nyert már díjat. Például a Heineken-nek az „Open Your World” koncepció részeként készített alkotásukat Cannes-ban 17 díjjal jutalmazták. Az idei Cannes-i Reklámfesztiválon outdoor kategóriában a Nike „Dream Crazy” című kampányuk lett az abszolút győztes, (az alkotás arca, Colin Kaepernick, amerikai focista, akinek szlogenje: „Higgy valamiben, ha el is veszítesz miatta mindent.”).

Digitális transzformátor: Előad majd a rendezvényen Lexi Jarman, a Financial Times tartalomfejlesztési vezetője. A kiadó elkötelezett a digitális márka irányában, de nem értékeli alul a nyomtatott újság brand értékét sem. Egyre korszerűbb és nagyobb megtérülést biztosító reklám-lehetőségeket tudnak kínálni a megrendelőknek. Mivel az ezer megjelenítésenkénti költség (CPM) már elavult a márkakampányok esetében, bevezették a hirdetések óránkénti költségekkel (CPH) történő mérést. Előadásában azt fogja bebizonyítani, hogy a digitális hirdetési innovációk révén megteremthető egy minőségi, növekvő médiaüzleti vállalkozás.

Kreatív trendszetter: A fesztivál előadója lesz Delia Wieser is, aki a TrendWatching vezető innovációs szakértője, aki a „Trend-Driven Innovation” című könyvében foglalja össze a legújabb, üzletileg releváns fogyasztói trendeket – 15 évnyi adatgyűjtés, 2000 innovációs szakember és több millió fogyasztói vélemény alapján.

Az auditív márkaélmény nagymestere: Jonny Round az audio-branding tanácsadással foglalkozó, Sound Agency ügyvezetője, aki a legújabb pszicho akusztikus kutatások eredményeit osztja majd meg a hallgatósággal. A „megfelelő hangzás” komoly üzleti relevanciával bír a márkaépítés terén, hiszen több mint 30%-kal növelheti a kiskereskedelmi értékesítést, a munkavállalók esetében pedig 3x-os termelékenység-növekedést eredményezhet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...