- Hirdetés -

A 21. század a nőké

|

Egy nő egyszerre anya, karrierépítő, barátnő, feleség – sok szerepben kell helytállnia az életben, de mindenekelőtt önmagának kell megfelelnie. Ezt feszegeti a Glamour legújabb, őszi kampánya, amelynek márka- és kreatív stratégiáját, valamint audiovizuális anyagait a 100 fős Republic Group készíti. A kampányról, a nőképről és a női magazinok jövőjéről beszélgettünk az integrált reklámügynökség stratégájával, Fási Katával, valamint Márton Szabolcs kreatívigazgatóval.

Ma már egy olyan világban élünk, ahol a divattal kapcsolatos tájékozódáshoz a digitális és a social felületek térnyerése miatt a fogyasztóknak már nincs szükségük print divatmagazinra. Ebben a tekintetben megkerülhetetlen, hogy egy nyomtatott magazin más úton is el tudjon érni a fogyasztóhoz. „A márka hosszú távú sikerességét nagyban meghatározza, hogy tud-e mélyebben, releváns értéket képviselve kapcsolódni az olvasóihoz” – mondja Fási Kata, a Republic Group stratégája. A Glamour fókuszában eddig a divat állt, Az életed a kifutód üzenettel. Az idők változnak, a Glamour pedig felismerte, hogy ennél tovább, mélyebbre kell menni. A magazin mindig kiállt a nőként való érvényesülés témái mellett, hiszen mind tartalmában, mind számos aktivitásában eddig is nagy hangsúlyt fektetett a nők támogatására. A kampánnyal ezt a gondolatot szerették volna még erősebben a márkához kapcsolni.

A nőiesség jelentős átalakuláson ment keresztül az elmúlt 1-2 évtizedben. „Korábban a médiában ábrázolt női alak nagyon behatárolt volt, és főként a férfi sztereotípiák mentén képződött le. Most viszont egyre erősebben megjelentek különböző alternatív hangok, amelyek összhangban vannak azzal, hogy sok nő van olyan pozícióban, ahol érvényt tud adni a véleményének” – fejti ki Fási Kata stratéga. Véleménye szerint ez a nőtípus sok területen kell helytálljon az életben, de ő is ember, neki is lehet rossz napja, lehet más megjelenése, mint amit a társadalom elvár tőle.

Ebből a szempontból a Glamour élenjáró, mert be meri mutatni ezt az újfajta nőtípust, és meri támogatni a magyar nőket abban, hogy vállalják fel önmagukat. „Le kell bontani azt az évszázados sztereotípiát, hogy különbség van férfi és nő között. Mindkét nemnek ugyanazok a jogaik” – mutat rá Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

Körülbelül 6-7 évvel ezelőtt elindult egy olyan trend a tengerentúlról és Nyugat-Európából, hogy egyre gyakrabban találkozunk női hősökkel, példaképekkel a filmekben, a közéletben és a politikában. „A kampányunk, így az imázsfilm üzenete az volt, hogy a 21. század a nőké. Meggyőződésünk, hogy eljött az az idő, amikor fel kell azt vállalni: a világ egy olyan korszakba lépett, amikor a női energiára, erőre, meglátásokra, megközelítésre legalább annyira szükség van, mint a férfi megközelítésekre” – hívja fel a figyelmet a kreatívigazgató. „A koncepció, amely a kampányban megjelenik, arra épül, hogy egy nőnek nagyon sokféle szerepnek kell megfelelnie az életben. Azt akartuk megmutatni a reklámfilmmel, hogy a női karakter nagyon sok elemből áll össze, de a nap végén, amikor összegezzük, akkor önmaga kell legyen” – fejti ki.

A magazin üzenete a hölgyek felé, hogy méltán büszkék lehetnek magukra, hiszen sok szerepben képesek helytállni. „Szeretnénk több önbizalmat adni a nőknek, és elhozni nekik azokat a tartalmakat, amelyekkel megérezhetik, hogy milyen erősek” – egészítette ki a gondolatait Márton Szabolcs. Magyarországon a Glamour élenjáró a sokoldalú, alkotó, tudatos fogyasztói döntéseket hozó és megjelenésére is igényes nők bemutatásában. A Republic Group új márkaépítési modellje pont abban segít, hogy olyan brandeket hozzunk létre, amelyek fontos szerepet töltenek be a fogyasztó életében. Azt gondoljuk, hogy a Glamour úgy tud igazán erős kapcsolatot kialakítani a fogyasztókkal, ha értéket ad számukra – ez az érték pedig a nők önbizalmának, önbecsülésének erősítése, amire különösen nagy szükség van Magyarországon. Ez a kiállás az, amivel a Glamour igazán ki tud tűnni itthon, ez az a plusz, amivel a divat mellett, ami továbbra is központi értéke a márkának, többet tud adni a mai nőknek.

Szilágyi Katalin

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...