- Hirdetés -

Két műsor hozott millió feletti nézőszámot

|

Az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek tudta múlt héten megugrani az egymilliós nézettséget. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is ez a két műsor volt a legnézettebb televíziós tartalom.

Az elmúlt hét nagy változásokat nem hozott a két vezető kereskedelmi csatorna versenyében. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben mindkettő közönségaránya csökkent, de csak minimális mértékben, az RTL Klubé 0,4 százalékponttal, a TV2-é 0,2 százalékponttal.

Hétfőtől szombatig az RTL Klub nyerte az estéket, a vasárnapi főműsoridő pedig ismét a TV2-é volt. Szombat este az RTL Klub 26,9 százalékos share-t ért el, miközben a TV2 5,2 százalékot. Vasárnap a TV2 18,8 százalékos közönségarányt produkált az RTL Klub 9,4 százalékos esti eredményével szemben.

Csoportszinten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország 28,1 százalékos, a TV2 Csoport 25,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet.

42. hét / 41. hét / 40. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,6% / 16% / 15,1%
TV2 – 11,3% / 11,5% / 11,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (42. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,6% (9,3%)
Híradó – 18,2% (18,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,7% (17,3%)
Drága örökösök – 17% (18,3%)
Nyerő páros – 13,8% (korábbi héten a Love Island: 12,4%)
Barátok közt ismétlés – 6,5% (7,5%)

TV2
Anya – 9,6% (8,7%)
Tények – 13,6% (13,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,1% (16%) – hétfőtől szombatig
Fuss, család, fuss – 8,7% (9,8%)
Séfek séfe – 13,6% (12,4%)

Az RTL Klub múlt heti újdonsága volt a Nyerő páros újabb évada. A műsor kicsit döcögősen kezdett, igazából a pénteki adás hozott csak olyan nézettséget és közönségarányt, amit várni lehetett volna tőle egész hétre (212 ezer néző és 16,1 százalékos share a 18-49 éveseknél). A 13,8 százalékos heti átlaguk magasabb annál, mint amivel a Love Island búcsúzott, de a TV2-n ugyanebben a sávban futó Séfek séfe közönségarányánál csak minimálisan magasabb.

A Séfek séfe annak ellenére is növelni tudta a korábbi héthez képest a közönségarányát, hogy erősebb ellenfelet kaptak a nyakukba a Nyerő páros képében. A Tények Plusz utáni Fuss, család, fussra viszont továbbra sem kattantak rá a nézők, a műsor nem éri el a főműsoridős csatornaátlagot.

Folytatódott a Barátok közt veszőfutása. A műsor délutáni premieradását ötből három nap verte a TV2-n sugárzott Anya című török sorozat, ráadásul utóbbi a heti átlag terén is jobb eredményt hozott, mint az RTL-es szappanopera.

Ugyanakkor az RTL Klubon a Drága örökösök továbbra is nagyon erős eredményeket szállított és ismét övék volt a hét legnézettebb műsora. Az X-Faktor a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében is első helyen végzett, előbbinél 552 ezres, utóbbinál 1,22 milliós nézőszámmal. Ezzel ez volt az év eddigi legnézettebb műsora is.

A múlt hét második legnézettebb műsorát a TV2 sugározta: a Sztárban sztár leszek a 18-49 éveseknél 323 ezer, a teljes lakosságnál kerek 1 millió nézőt vonzott.

Az RTL Klub második legnézettebbje a 18-49 éveseknél a Drága örökösök múlt csütörtöki epizódja volt, ami 244 ezres nézettséget produkált. A teljes lakosságnál az RTL-es toplista második helyére a szerda esti Híradó kapaszkodott fel 744 ezres nézőszámmal.

A TV2 esetében is más-más műsor szerepel a házi toplista második helyén. Náluk a 18-49 éveseknél a keddi Séfek séfe (192 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a pénteki Tények Plusz (792 ezer néző) végzett a második helyen.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_42het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_42hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...